باتری ماشین به عنوان وسیله ای برای ذخیره سازی انرژی الکتریکی به شمار می رود. این وسیله وظیفۀ تأمین انرژی مورد نیاز سیستم های برقی اتومبیل را دارد و به طور کلی خاموش و روشن بودن پیشرانه خودرو را بر عهده دارد و در مدل های مختلف به بازار عرضه می شوند. باتری ماشین نقش بسزایی در راه اندازی تجهیزات الکترونیکی دارد و به همین دلیل نوع باطری ماشین تأثیر بسزایی بر روی عملکرد آن خواهد داشت. فروشگاه چرخ و یدک تلاش نموده در این مقاله شما را بیشتر با ویژگی های این محصول آشنا سازند که هنگام خرید باتری ماشین، بتوانید مناسب ترین آن را سفارش دهید.

ویژگی های بهترین باتری ماشین

همانطور که می دانید خودرو دارای وسایل برقی متعددی است که جهت راه اندازی آنها نیاز به منبع انرژی است که دارای قابلیت تأمین انرژی مورد نیاز برای راه اندازی وسایل الکتریکی باشد. فروش باتری ماشین در مدل و برندهای مختلف مانند فروش صبا باتری صورت می گیرد و افراد می توانند متناسب با مشخصات فنی اتومبیل با آمپرهای مختلف مناسب ترین باتری خودرو را خریداری نمایند. جعبه باتری، درپوش باتری، ترمینال، صفحات، الکترولیت یا اسید، نشانگر و قطب ها از جمله اجزای اصلی باتری خودرو به شمار می روند. در حال حاضر امکان خرید باتری ماشین به صورت اسیدی و بدون اسید فراهم می باشد که هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های منحصربفرد نسبت به دیگری می باشند.

با پیشرفت فناوری، امروزه عموم افراد از باتری ماشین اتمی استقبال می کنند چون نیاز به نگهداری و افزودن آب ندارد و این مسئله توانسته طول عمر آنها را افزایش دهد. این نوع باتری ها دارای سه چراغ هستند که نشان دهندۀ وضعیت باتری می باشد. جهت کسب اطلاعات جامع در این خصوص می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ چرخ و یدک مراجعه نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 327
نمایش همه
علاقه مندی ها ()