توربو شارژ چیست و چه کاربردی در عملکرد اتومبیل دارد؟ از جمله پرسش هایی است که افراد با شنیدن عنوان "توربو شارژ" با آن رو به رو می شوند. بدین ترتیب ما قصد داریم در این پست به این پرسش ها پاسخ داده و شما را بیشتر با ویژگی های این قطعه آشنا سازیم. توربو شارژ  وسیلۀ مکانیکی است که در سیستم موتور جایگذاری می شود، تا بدین وسیله بتوانند راندمان و قدرت موتور اتومبیل را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. امروزه به سهولت می توان از سیستم توربوشارژ اتومبیل استفاده بهینه نمود و به نوعی فرمان پذیری اتومبیل را در سرعت ها بالا بهبود بخشید.

چندین سال از فعالیت فروشگاه توربو شارژ سیف الهی می گذرد و این مجموعۀ معتبر توانسته با اتکاء به مهندسین مکانیک متخصص، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند. در لیست خدمات این مجموعۀ معتبر امکان خرید توربو شارژ متناسب با مدل های مختلف اتومبیل فراهم می باشد.

نکات کلیدی خرید توربو شارژ

در عصر حاضر شاهد  فروش توربو شارژ در مدل های متفاوت منجمله توربو شارژ ضربانی، توربو شارژ حلزونی با افزاینده سرعت و توربو شارژ حلزونی ساده می باشیم. هر کدام از آنها را می توان در سیستم موتور اتومبیل های مختلف جایگزاری نمود. تفاوت مشهودی میان توربو شارژ و قطعۀ سوپر توربو شارژ وجود دارد که در این بخش به صورت مختصر به آن می پردازیم. به عبارتی سوپر توربوشارژ بدون توربین به میلنگ خودرو متصل می شود و عملکرد قابل توجهی در سیستم چرخاندن کمپرسور موتور اتومبیل دارد. امروزه شرکت های خودروسازی مطرح در سطح جهان تلاش می کنند به نوعی اتومبیل های مختلف خود را به قطعه توربو شارژ تجهیز نمایند تا بدین ترتیب بازدهی و قدرت موتور را افزایش دهند. جهت کسب اطلاعات جامع در حوزۀ خرید توربو شارژ مناسب برای اتومبیل می توانید با مهندسین مجرب فروشگاه توربو شارژ سیف الهی تماس حاصل فرمائید.

فروشگاه توربو شارژ سیف الهی

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه : 09127044314 

09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 452
نمایش همه
علاقه مندی ها ()