سپاهان باتری یکی از کمپانی های معتبر در حوزۀ تولید باتری ماشین فعالیت می کند. این کمپانی معتبر توانسته به اقتضای رشد تکنولوژی انواع باتری اتمی تولید و در دسترس مشتریان قرار دهد. باتری های اتمی یا سیلد اسید UPS متناسب با دستگاه و ماشین آلاتی که نیازمند به برق اضطراری هستند، ساخته می شوند. از ویژگی های بارز این دسته از باتری ها می توان به عدم نیاز به نگهداری و افزودن آب اسید به بدنۀ باتری اشاره نمود. امروزه از فروش محصولات سپاهان باتری استقبال می گردد چون از تکنولوژی پیشرفته جهت ساخت آنها بهره گرفته می شود. فروشگاه چرخ و یدک علاوه بر فروش لاستیک و رینگ توانسته امکان خرید محصولات سپاهان باتری را برای مشتریان فراهم نماید.

مزایای محصولات سپاهان باتری

با توجه به مطالب مذکور، محصولات نسل جدید سپاهان باتری شامل باتری های اتمی است که دارای یک دریچه هستند و نیاز به افزودن آب ندارد. از اجزای اصلی باتری ماشین می توان به پوسته، درب، نشانگر، قطب مثبت، قطب منفی، صفحه عایق، صفحه منفی و مثبت اشاره نمود. مجموعۀ سپاهان باتری در سال 1378 در شهر اصفهان فعالیت خود را آغاز نمود و توانست با همکاری شرکت های باتری سازی معتبر همچون سوزوکی ژاپن و دیگر کشورها موفق به تولید باتری سوزوکی، باتری اوربیتال و ... با آمپرهای مختلف گردد. بدین ترتیب دارندگان اتومبیل می توانند متناسب با مدل خودرو و تجهیزات الکترونیکی که از آن برخوردار هستند، بر اساس باتری فابریک اتومبیل، از محصولات برند سپاهان باتری بهره مند گردند. خرید باطری سوزوکی را از سایت با قیمت ارزان انجام دهید. 

سپاهان باتری طی سال ها فعالیت متوالی توانسته باتری های اتمی متعددی را تولید و عرضه نموده است. در همین راستا فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک توانسته در لیست محصولات سپاهان باطری، انواع باتری اتمی را با آمپرهای متفاوت در دسترس خرید اینترنتی مشتریان همراه با گارانتی قرار داده است.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 376
نمایش همه
علاقه مندی ها ()