تعویض، شارژ و خرید باتری یکی دیگر از دغدغه های بزرگ برای رانندگان به شمار می رود. با توجه به اینکه باتری ماشین وظیفه تأمین انرژی الکتریکی مورد نیاز استارت خودرو را فراهم می آورد. بنابراین در صورت مشاهدۀ کوچکترین در عملکرد استارت و برق رسانی اتومبیل باید وضعیت سلامت باطر ماشین چک گردد. افراد می توانند از مزایای باتری اوربیتال بهره مند گردند و اتومبیل خود را به این نوع باتری تجهیز نمایند. در ادامۀ پست قصد داریم به اهمیت خرید  باتری اوربیتال  و ویژگی های مهم این نوع باتری بپردازیم و بیشتر با این برند آشنا شویم. فاکتورهای متعددی در انتخاب و خرید باتری خودرو دخیل می باشد و نیاز است که شما اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید که البته امکان مشاوره آنلاین با کارشناسان فروش مجموعۀ چرخ و یدک برای شما مهیا می باشد.

ویژگی های بارز باتری اتمی اوربیتال

باطری اوربیتال از جمله محصولات تولیدی شرکت سپاهان باتری تولید و روانه بازار می شود. این نوع باتری از کیفیت بالایی برخوردار است و بر اساس فناوری روز دنیا ساخته می شوند. تولید باتری ماشین در دو دسته بندی اصلی از جمله باتری غیر سیلد و باتری سیلد صورت می گیرد. هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های اختصاصی هستند که باعث تمایز آنها نسبت به یکدیگر شده است و توانسته اند با گذشت زمان بازدهی آنها را تقویت نمایند. فروش سپاهان باتری از طریق سایت این مرکز معتبر انجام می گیرد. 

استقبال از فروش باطری اوربیتال به دلیل بهره گیری از نسل جدید تکنولوژی است. از این رو دارای طول عمر طولانی، قابلیت شارژ سریع و مقاومت بالا در برابر شارژ بیش از حد می باشد. اگر در صدد برای تعویض باتری خودرو هستید، می توانید پس از بررسی انواع باتری اوربیتال با ظرفیت های مختلف که توسط فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک عرضه می شوند، مناسب ترین باطری اتومبیل را همراه با گارانتی تهیه نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 282
نمایش همه
علاقه مندی ها ()