عنوان اتومبیلی که به سیستم موتور توربو شارژ مجهز است، برای شما آشنا می باشد. در واقع نسل جدید خودروهای پیشرفته و اتومبیل های مسابقه جهت افزایش بازدهی موتور از مزایای توربوشارژ استفاده می نمایند.  فروش توربو شارژ توسط برخی از مراکز مکانیکی به صورت تخصصی به دارندگان خودرو ارائه داده می شود. استفاده از این امکان به افراد کمک می کند که بتوانند رانندگی متفاوت و لذت بخشی را تجربه نمایند. هدف کلی از نصب توربوشارژ، این است که بتوانند میزان هوای ورودی به سیستم احتراق اتومبیل را افزایش دهند تا بدین وسیله انرژی مورد نیاز برای افزایش سرعت موتور فراهم گردد. فروشگاه توربو شارژ سیف الهی به عنوان یکی از اولین مراکز با سابقه در زمینۀ فروش توربو شارژ با برند و ظرفیت های متفاوت در حال فعالیت می باشد. رانندگانی که علاقه مند به تجهیز نمودن اتومبیل خود به این قطعه می باشند، می توانند با کارشناسان فنی و مهندسی مجموعه مشورت نمایند.

دلایل فروش موتور توربو شارژ

نصب توربو شارژ در جایگاه خود دارای یک سری مزایا و معایب است که افراد با علم به این موضوعات، اتومبیل خود را به موتور توربو شارژ تجهیز می نمایند.

امروزه پیشرفت تکنولوژی در صنعت خودروسازی باعث گردیده تا مهندسین بتوانند متناسب با مدل های مختلف اتومبیل، اقدام به طراحی و فروش توربو شارژ با حجم موتور متفاوت نمایند. برای اطلاع از  قیمت توربو شارژ هایما s7 به سایت این مجموعه ی بزرگ مراجعه کنید. انتخاب توربو شارژ بر اساس توان موتور اتومبیل است. به عنوان مثال برای خودروی سمند سورن و دنا پلاس شاهد فروش توربوشارژ استاندارد با شاخص مصرف آلایندگی D می باشیم. به طور کلی انتخاب نوع توربو شارژ نیاز به تخصص و دانش کافی دارد و جهت تجهیز نمودن اتومبیل خود به این قطعه و یا تعویض توربو شارژ خودرو با مهندسین مجرب و حرفه ای فروشگاه توربو شارژ سیف الهی تماس حاصل فرمائید.

فروشگاه توربو شارژ سیف الهی

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه : 09127044314 

09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 420
نمایش همه
علاقه مندی ها ()