شرکت خودروسازی کیا توانسته با بهره گیری تکنولوژی روز دنیا، موفق به ساخت انواع اتومبیل در  مدل های مختلف گردد که مجهز به آپشن های پیشرفته می باشند. سوئیچ کیا متناسب با مدل های مختلف اتومبیل، متفاوت ساخته می شود تا بدین وسیله بتوانند از سرقت این اتومبیل جلوگیری نمایند. اسپورتیج، اپیروس، سورنتو، موهاوی، اپتیمان، ریو و ... برخی از محصولات کمپانی کیا به شمار می روند. امروزه کپی سوئیچ کیا در مدل های مختلف توسط مراکز معتبر کلیدسازی امکان پذیر می باشد. دلایل متعددی وجود دارد که افراد نیازمند به ساخت ریموت کیا، تعمیر ریموت کیا و یا ساخت سوئیچ کیا می باشند. با توجه به تنوع بالای محصولات شرکت خودروسازی کیا، دارندگان اتومبیل های کیا می توانند در صورت لزوم سوئیچ و ریموت کیا ریو و سایر مدل های این برند را با قیمت مناسب تهیه نمایند.

اجرای هر گونه خدمات ساخت یدک سوئیچ و ریموت خودروهای کیا

مرکز تخصصی تهران سوئیچ با بهره گیری از دستگاه و ابزارآلات پیشرفته توانسته شرایط مناسبی برای ساخت انواع سوئیچ کیا را فراهم نموده است. این مجموعۀ معتبر متشکل از کادر مجرب و متخصص هستند که توانایی استخراج پسورد و پین کد سوئیچ کیا، پاک نمودن حافظۀ ریموت اورجینال کیلس کیا، تراشیدن سوئیچ کیا، باز گشایی درب خوردهای فاقد سوئیچ کیا را با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک پیشرفته انجام دهند. نکتۀ مهم و اساسی که در رابطه با خدمات کپی سوئیچ کیا وجود دارد، استفاده کلید اورجینال خودروهای کیا می باشد. چرا که از سرقت نمودن اتومبیل جلوگیری می شود و بر اساس استانداردهای کمپانی مراحل ساخت کپی سوئیچ کیا صورت می گیرد. هزینه ساخت سوئیچ کیا، ساخت ریموت کیا، تعویض باتری و قابل ریموت کیا و ... به عوامل متعددی از جمله مدل اتومبیل و موجود بودن قطعات بستگی دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش ساخت انواع سوئیچ و ریموت کیا می توانید با مجموعۀ تهران سوئیچ تماس حاصل فرمائید.

آدرس:تهران ،اتوبان امام علی به سمت غرب ، حدفاصل بین هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر ، پلاک ۱۸

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 416
نمایش همه
علاقه مندی ها ()