شرکت خودروسازی رنو در کشور فرانسه فعالیت خود را آغاز نموده است. این کمپانی معتبر توانسته محصولات خود را در مدل های متنوع از جمله خودروهای رنو تالیسمان، کپچر، مگان، داستر، ال نود، ساندرو و ... طراحی، تولید و روانۀ بازار خودروی جهانی نمایند. سوئیچ رنو و یا ریموت رنو برای هر کدام از مدل های اتومبیل رنو متفاوت تعریف شده اند و به سیستم ضد سرقت تجهیز می باشند. بدین ترتیب جهت بررسی سالم بودن ریموت رنو باید مجموعۀ مورد نظر اطلاعات دقیق نسبت به مشخصات فنی و نحوۀ ساخت ریموت و سوئیچ رنو مورد نظر داشته باشند. جهت سفارش ساخت سوئیچ یدک رنو می توانید از طریق مرکز تخصصی تهران سوئیچ اقدام نمائید. این مجموعۀ معتبر سال های متوالی به صورت حرفه ای در زمینۀ ساخت و رفع عیوب ریموت رنو، انواع سوئیچ رنو و دیگر خودروهای لوکس در تهران فعالیت دارد. یکی دیگر از خدمات مهم که توسط این مجموعۀ معتبر به دارندگان خودروهای رنو ارائه داده می شود، کپی سوئیچ رنو در محل برای ساکنین منطقۀ تهران می باشد و می توانند افراد متخصص به محل اعزام نمایند.

مرکز تعمیرات ریموت انواع رنو در تهران

خدماتی که مرکز تخصصی تهران سوئیچ قادر به ارائه آنها می باشند، در حوزۀ ساخت و تعمیرات ریموت و سوئیچ رنو و دیگر خودروهای برند لوکس، از تنوع بالایی برخوردار است. کپی سوئیچ رنو، عیب یابی ریموت رنو، باز نمودن درب خودروهای رنو بدون آسیب رساندن به قفل، حذف و تغییر کد سوئیچ رنو، تراش کلید مکانیکی سوئیچ رنو، تعویض قاب و باتری ریموت رنو ، استخراج کد سوئیچ های رنو، ساخت ریموت اورجینال رنو و ... برخی از انواع خدماتی است که به صورت تخصصی توسط کادر محرب مجموعۀ تهران سوئیچ به دارندگان خودروهای رنو در تهران و شهرستان ها به صورت حضوری و اینترنتی با تعرفه های مشخص ارائه داده می شود.

آدرس:تهران ،اتوبان امام علی به سمت غرب ، حدفاصل بین هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر ، پلاک ۱۸

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 452
نمایش همه
علاقه مندی ها ()