لاستیک بارز به عنوان یکی از برندهای معروف ایرانی است که توسط گروه صنعتی بارز در سال 1372 فعالیت خود را آغاز نموده است. شرکت لاستیک سازی بارز توانسته با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و متریال با کیفیت، انواع خودروی سواری، شاسی بلند، SUV، کشاورزی، اتوبوس، باری و ... را تولید و روانۀ بازار نمایند. لاستیک های بارز در دو ساختار بایاس و رادیال ساخته می شوند و در دسترس متقاضیان قرار گرفته می شود. بخش اعظمی از بازار خرید و فروش لاستیک به فروش لاستیک بارز اختصاص داده می شود. به دلیل کیفیت بالایی که محصولات کمپانی بارز دارد، افراد زیادی خواستار خرید لاستیک سواری بارز در دسته بندی لاستیک بارز چهار فصل، لاستیک زمستانی و لاستیک تابستانی می باشند.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک یکی دیگر از مراکز توزیع کنندۀ تایرهای سواری و غیر سواری در تهران فعالیت دارد. این مجموعۀ معتبر توانسته بر حسب نیاز مشتریان، فروش لاستیک های بارز را در لیست محصولات فروشگاه در دسترس انتخاب و خرید مشتریان قرار دهند.

شاخص های مهم در انتخاب و خرید لاستیک های بارز

امروزه خیلی از فروشندگان لاستیک، در لیست پیشنهادی خود به مشتریان، خرید لاستیک بارز را معرفی می کنند چون از کیفیت بالایی برخوردار است. این کمپانی لاستیک سازی توانسته محصولات خود را بر پایۀ استانداردهای بین المللی تولید و روانۀ بازار مصرف نمایند. استحکام بالا، مقاومت در برابر گرما، عمر بالا، تنوع طرح گل و استفاده از مواد اولیۀ درجه یک از جمله موارد مهم و کلیدی هستند که باعث می گردد افراد لاستیک بارز را به عنوان انتخاب اول خود در نظر بگیرند. به طور کلی جهت خرید لاستیک یزد تایر و لاستیک بارز و هر برند دیگری، بررسی دقیق مشخصات فنی محصولات از اهمیت بالایی برخوردار است چون ارتباط مستقیم با سطح کیفیت رانندگی خواهد داشت. برای ملاحظه و بررسی مشخصات فنی محصولات می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ چرخ و یدک تماس حاصل فرمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 568
نمایش همه
علاقه مندی ها ()