لاستیک به عنوان یکی از اقلام اصلی اتومبیل به شمار می رود. این قطعه تأثیر مستقیم بر روی عملکرد و فرمان پذیری خودرو خواهد داشت. امروزه در سطح بازار تنوع برند لاستیک بسیار است و این مسئله موجب شده تا افراد در انتخاب و خرید لاستیک سردرگم شوند.   لاستیک دانلوپ به عنوان یکی از برندهای شناخته شدۀ ژاپنی است که توانسته اند در مدل های مختلف، انواع لاستیک سواری و غیره را تولید و به بازار جهانی عرضه نمایند. کمپانی دانلوپ جهت تولید انواع لاستیک دانلوپ از فناوری پیشرفته شینوبی استفاده می کند، که در نتیجۀ بکارگیری از تکنولوژی توانسته اند محصولاتی با کیفیت تولید و عرضه نمایند. خرید و فروش لاستیک دانلوپ با مشخصات فنی متفاوت صورت می گیرد چون تنوع مدل های اتومبیلی که توسط شرکت های خودروسازی به بازار عرضه می شوند، بسیار است.

فروش لاستیک دانلوپ با مشخصات فنی متفاوت

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک یکی از فروشندگان بزرگ در حوزۀ فروش لاستیک های داخلی و خارجی مانند فروش لاستیک یزد تایر فعالیت دارد. این مجموعۀ معتبر توانسته بر حسب نیاز بازار داخلی، انواع لاستیک با برندهای معروف و شناخته شده تأمین نموده و به بازار عرضه می نماید.

فروش لاستیک دانلوپ سواری در مدل های مختلف صورت می گیرد. فاق، پهنا، قطر رینگ، نوع تکنولوژی رادیال، داشتن قابلیت ران فلت و ... برخی از مواردی هستند که بر روی لاستیک درج می شود. بدین ترتیب افرادی که قصد تعویض لاستیک سواری اتومبیل خود می باشند، راحت تر از گذشته می توانند انتخاب خود را انجام دهند. قیمت لاستیک دانلوپ بر اساس عوامل متعددی تعیین می گردد که می توان به مشخصات فنی تایر اشاره نمود. اگر در صدد برای خرید لاستیک دنلوپ با قیمت ارزان و اورجینال می باشید، می توانید به فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر به صورت حرفه ای در حوزۀ واردات و عرضۀ لاستیک های خارجی فعالیت دارد و در لیست محصولات فروشگاه توانسته امکان خرید لاستیک دانلوپ را برای مشتریان فراهم نموده است.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 511
نمایش همه
علاقه مندی ها ()