صبا باتری از دیگر برندهای معروف ایرانی است که در توسط مراکز فروش باتری در سطح بازار قابل تهیه می باشد. کمپانی توسعه منابع انرژی توان با عنوان صبا باتری فعالیت خود را در ایران آغاز نمود. این مجموعۀ معتبر توانست با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا موفق به راه اندازی خط تولید صبا باتری با ظرفیت متفاوت گردد. بدین وسیله دارندگان خودرو متناسب با مدل اتومبیل و میزان آمپر برقی که سیستم الکترونیکی خودرو از آن برخوردار است، از میان محصولات صبا باطری، باتری مورد نیاز اتومبیل را با قیمت مناسب تهیه نمایند.

فروشگاه چرخ و یدک از جمله فروشندگان بزرگ در حوزۀ تأمین و فروش باتری ماشین با برندهای معتبر منجمله صبا باتری در تهران فعالیت دارد و توانسته امکان خرید این برند باتری ایرانی را برای مشتریان در سراسر کشور فراهم سازد.

نکات مهم تعیین قیمت صبا باطری

همانطور که در ابتدای مقاله بدان اشاره شد، فروش باتری ماشین در دو مدل باتری اسیدی و باتری اتمی صورت می پذیرد. هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های منحصربفرد هستند که نسل جدید باتری ماشین صرفۀ اقتصادی دارد. هدف از طراحی باتری، تأمین جریان لازم جهت راه اندازی موتور خودرو می باشد که نوعی سیستم احتراق به شمار می رود و منبع مناسبی جهت ذخیره سازی الکتریکی محسوب می شود. فروش صبا باتری اتمی مورد استقبال مصرف کنندگان می باشد چون از تکنولوژی جدید جهت ساخت آن استفاده نموده اند و بر خلاف باتری های اسیدی دیگر نیاز به الکترولیت های اسیدی ندارند. بدین وسیله فروش صبا باطری اتمی در سطح بازار مورد استقبال دارندگان خودروهای سواری و غیره قرار گرفته می شود چون دیگر نیاز به صرف هزینه های نگهداری و اضافه نمی باشد. نکات متعددی در خصوص خرید صبا باطری وجود دارد که می توانید با کادر فروش مجموعۀ چرخ و یدک به صورت آنلاین مشورت نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 375
نمایش همه
علاقه مندی ها ()