سپاهان باتری یکی از برندهای شناخته شده در عرصۀ فروش باتری خودور به شمار می رود. در اینجا قصد داریم به نکات مهم خرید سپاهان باتری بپردازیم و اینکه نوع باتری بر روی سرعت روشن نمودن استارت اتومبیل تأثیرگذار خواهد بود. در حال حاضر پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا صنایع تولید باتری بتوانند باتری قابل شارژ تولید نمایند و بدین وسیله باتری ماشین ارزان و مقرون به صرفه ای را تهیه نمائید. فروش سپاهان باتری با میزان آمپر متفاوت در سطح بازار صورت می پذیرد. باتری اتمی از جمله باتری های قابل شارژ می باشد که امکان تبدیل انرژی به جریان الکتریکی را فراهم می سازد. جهت خرید سپاهان باتری با قیمت مناسب می توانید به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش باتری می باشد و می توانند شما را در این حوزه راهنمایی نمایند.

مشخصات فنی سپاهان باطری

به طور کلی میزان ظرفیت باتری به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان به مقدار الکترولیت، قدرت الکترولیت، تعداد صفحه باتری، نوع باتری و میزان دمای کارکرد باتری اشاره نمود. هنگام خرید سپاهان باتری باید به ظرفیت و مشخصات فنی مندرج بر روی باتری توجه داشته باشید. میزان ظرفیت ذخیره باتری به توانایی باطری بستگی دارد و اینکه میزان حداقل بار الکتریکی که از طریق باتری به خودرو وارد می شود، به چه میزان می باشد. در صورتی که سیستم شارژ گیری باتری با مشکل و نقص فنی روبرو شود، نیاز به بررسی و تعمیر خواهد داشد. در صورت تخریب کامل باتری، نیاز به خرید مجدد سپاهان باتری خواهید داشت. فروش باتری اوربیتال از طریق سایت انجام می گیرد. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و انتخاب آمپر مناسب برند سپاهان باتری می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید و از میان محصولات فروشگاه، با قیمت معین همراه با گارانتی باتری مناسبی را تهیه فرمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 466
نمایش همه
علاقه مندی ها ()