قیمت توربو شارژ جک s5 بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین می گردد که می توانید به طور مستقیم از طریق واحد فروش مجموعۀ توربو شارژ سیف الهی استعلام نمائید. خودروی جک به عنوان یکی از خودروهای وارداتی است که در داخل ایران توسط گروه خودروسازی بهمن مونتاژ و به بازار خودرو عرضه می شود. خودروی جک اس 5 از عملکرد فنی بالایی برخوردار است و دارای قدرت موتور 171 اسب بخار با گشتاور 251 نیوتن متر می باشد که امکان سرعتی معادل بر 190 کیلومتر بر ساعت را برای آن فراهم می سازد و تجهیز بودن این خودرو به سیستم توربو شارژ می تواند امکان رانندگی در آرامش را در حرکت هایی با سرعت بالا فراهم نماید. صرف نظر از  قیمت توربو شارژ جک s5 ، نصب این قطعه در ساختمان موتور اتومبیل حائز اهمیت است.

فروشگاه توربو شارژ سیف الهی با تجربیات فراوانی که در حوزۀ فروش و نصب توربو شارژ بر روی اتومبیل های سواری و شاسی بلند دارد، توانسته امکان فروش و تعمیرات توروبو شارژ جک s5 را برای دارندگان این برند اتومبیل فراهم سازند.

مزایای توربو شارژ جک اس 5

اهمیت کاربرد قطعۀ توربو شارژ در این که کمبود اکسیژن مورد نیاز اتومبیل را در زمان سرعت بالا جبران می کند. با توجه به افزایش بازدهی اتومبیل، قیمت توربو شارژ جک s5 بسیار مقرون به صرفه خواهد بود و حس متفاوتی از رانندگی را می توان با نصب این قطعه تجربه نمائید. امروزه افرادی که تمایل به ارتقاء عملکرد فنی خودروهای جک اس فایو را دارند، می توانند از مزایای توربو شارژ جک s5 استفاده نمایند. اگر در صدد برای تجهیز نمودن اتومبیل به سیستم توربو شارژ می باشید، جهت استعلام قیمت توربو شارژ جک اس 5 می توانید با مرکز فروش مجموعۀ توربو شارژ سیف الهی تماس حاصل نموده و مشورت نمائید. به طور کلی جهت خرید توربو شارژ جک s5 و... ، نصب و یا تعمیر انواع توربو شارژ می توانید از خدمات این مجموعۀ معتبر بهره گیرید.

فروشگاه توربو شارژ سیف الهی

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه : 09127044314 

09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 429
نمایش همه
علاقه مندی ها ()