در این مقاله قصد داریم شما را بیشتر با عملکرد مجموعۀ تخصصی تهران سوئیچ آشنا سازیم و اینکه در لیست خدمات مجموعۀ خود توانسته اند امکانات لازم را در حوزۀ ساخت انواع ریموت و سوئیچ بی ام و برای دارندگان این برند خودرو فراهم سازند. کمپانی بی ام دبلیو توانسته جهت ساخت سری های مختلف اتومبیل خود از تکنولوژی پیشرفته تری برای فرآیند کددهی سوئیچ بی ام و استفاده نمایند که البته در رابطه با فناوری ساخت سوئیچ بی ام و نیز شاهد این رویداد می باشیم. افزودن قابلیت و آپشن های جدید به سری F موجب شده تا سطح امنیت این مدل اتومبیل افزایش یابد و بدین وسیله از سرقت اتومبیل جلوگیری نمایند.

مرکز تخصصی تهران کار کی به عنوان یکی از مراکز معتبر در زمینۀ ساخت سوئیچ و ریموت خودروهای سواری و شاسی بلند لوکس فعالیت دارد و مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های سخت افزاری و نرم افزاری است. بدین وسیله قادر به ساخت و تعمیرات ریموت بی ام و و همچنین انواع سوئیچ بی ام و هستند.  

سفارش سوئیچ و ریموت بی ام و قدیمی و جدید

ریموت بی ام و سری F توسط دستگاه های پیشرفته ساخته می شود و از جمله ریموت های گران قیمت به شمار می رود. عملکرد دکمه های ریموت بی ام و به حالت دکمه ای است که مجهز به دکمه های باز، قفل کردن، صندوق پران و همچنین بوق می باشد. هنگام فعال نمودن صدای بوق نیاز است که دکمۀ چهارم ریموت نگه داشته شود. ساخت جدید سوئیچ بی ام و نیاز به دستگاه های پیشرفته دارد و اینکه پروسۀ حذف پروگرام سوئیچ بی ام و باید به صورت آنلاین از طریق سرور اصلی کمپانی ی ام و انجام گیرد. در همین راستا مجموعۀ تهران کار کی به دلیل نوع تخصصی که در زمینۀ ساخت ریموت و سوئیچ خودروهای لوکس مانند ریموت بی ام و بدست آورده است، همواره آمادۀ پاسخگویی سفارشات ساخت، کپی، تعمیرات و یا تعویض تجهیزات و قطعات ریموت و سوئیچ انواع بی ام و و دیگر خودروهای لوکس در ایران می باشند.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 480
نمایش همه
علاقه مندی ها ()