خودروی تیبا 2 به عنوان یکی از محصولات شرکت سایپا در بازار خودرو خرید و فروش می شود و از جمله خودروهای پر متقاضی به شمار می رود. ارائه خدمات خرید اقساطی تیبا 2 به طرفداران این مدل اتومبیل کمک می کند که بتوانند با شرایط آسان تری خودروی مورد پسند خود را خریداری نمایند. در ادامۀ مقاله به معرفی برخی از مشخصات فنی خودروی تیبا تیپ 2 می پردازیم که دارای محور محرک دیفرانسیل جلو، گیربکس 5 دنده دستی، پیشرانۀ 4 سیلندر M15 با حجم موتور 1.5 لیتر، قدرت 87 اسب بخار، گشتاور 128 نیوتن متر با شتاب 13 در ثانیه و سرعت 170 کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت 6.9 لیتر در صد کیلومتر می باشد.

به عنوان یکی از خودروهای معمولی سواری به شمار می رود و خیلی از افراد خواستار  خرید اقساطی تیبا 2 با ساده ترین شرایط می باشند. مجموعۀ آرشا خودرو نیز توانسته به لیست محصولات شرکت سایپا، امکان خرید اقساطی تیبا 2 با تحویل فوری فراهم نموده است.

خرید اقساطی تیبا 2 با تحویل فوری اتومبیل

نکتۀ مهم و اساسی که هنگام خرید اقساطی خودرو باید در نظر داشته باشید، بررسی دقیق مفاد ذکر شده در داخل قرارداد شرایط فروش اقساطی تیبا 2 می باشد. تعیین زمان تحویل اتومبیل، تعداد و مبلغ اقساط، مبلغ پیش پرداخت، تعیین میزان سود بازپرداخت و زمان تحویل سند بنام از جمله موارد کلیدی هستند که هنگام استفاده از خدمات فروش اقساطی تیبا 2 و دیگر محصولات شرکت سایپا باید در نظر داشته باشید. جهت کسب اطلاعات دقیق از شرایط خرید و فروش خودروهای سایپا که توسط گروه آرشا خودرو به مشتریان ارائه داده می شود، از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه تسهیل نمودن شرایط خرید و فروش اقساطی خودرو، به عموم افراد با تمکن مالی متوسط نیز بتوانند موفق به خرید اتومبیل با شرایط اقساطی شوند و خودروی مورد پسند خود را با قیمت ارزان تهیه نمایند.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 687
نمایش همه
علاقه مندی ها ()