لاستیک به عنوان یکی از قطعات اصلی و اساسی اتومبیل به شمار می رود و نوع تایر بر کنترل پذیری خودرو تأثیرگذار خواهد بود. لاستیک دانلوپ از جمله محصولات ژاپنی است که در داخل کشور مورد استقبال خیلی از رانندگان قرار گرفته می شود چون محصولات کمپانی  لاستیک دانلوپ از کیفیت بالایی برخوردار است. به طور کلی جهت انتخاب و خرید لاستیک خودرو باید یک سری نکات مهم را مد نظر قرار دهید، که در اینجا فروشگاه تایر ایرانیان به صورت مختصر به معرفی آنها می پردازد. در این صورت بتوانید به درستی انتخاب و خرید لاستیک دانلوپ را جهت اتومبیل سواری، شاسی بلند، باری و ... انجام دهید.

فاکتورهای خرید لاستیک دانلوپ

در نظر گرفته نوع کاربری اتومبیل و همچنین شرایط آب و هوایی از جمله موارد کلیدی هستند که نقش اساسی در انتخاب نوع لاستیک دنلوپ خواهد داشت. به عنوان مثال متناسب فصول سرد سال که میزان بارش باران و برف زیاد است که موجب لغزش سطح جاده می شود، خرید لاستیک زمستانی دانلوپ و یا لاستیک چهار فصل دنلوپ را به شما پیشنهاد می کنیم. در عین حال قیمت لاستیک دنلوپ بر اساس تاریخ تولید، مشخصات فنی مندرج بر روی تایر و نوع مواد اولیه ای که جهت تولید تایر مورد استفاده قرار گرفته است، تعیین می گردد.

هنگام  خرید لاستیک نانکن و لاستیک دانلوپ باید اطلاعات جامعی نسبت به مفاهیم مشخصات فنی مندرج بر روی تایر خودرو داشته باشید. لذا اگر در حوزۀ تهیۀ تایر اتومبی بی تجربه می باشید، می توانید از تخصص کارشناسان فروش مجموعۀ تایر ایرانیان بهره گیرید. ازجمله مشخصه های بارز و قابل توجه لاستیک دنلوپ می توان به دوام بالا، قابلیت چسبندگی مناسب با سطح جاده های خیس و خشک، عدم تولید صدای اضافی حین رانندگی، شاخص فرسایش مناسب و انعطاف پذیری بالای آن اشاره نمود. اگر علاقه مند به خرید لاستیک دانلوپ با قیمت مناسب می باشید، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان اقدام نمائید.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 527
نمایش همه
علاقه مندی ها ()