نکات مهم قابل توجه به هنگام خرید لاستیک

چه به صورت حضوری و یا چه به صورت اینترنتی از فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک بخواهید  خرید لاستیک انجام دهید، نکاتی را باید رعایت کنید و به آن ها توجه کنید که از اهمیت بالایی برخوردار هستند. در فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، انواع مختلف لاستیک ها وجود دارد که به هنگام خرید لاستیک باید نکاتی را نیز مد نظر قرار داد. زیرا خرید تایر نا مناسب، باعث می‌شود تا بعد ها دچار مشکلات جبران ناپذیری شوید. در ادامه به نکاتی اشاره می‌کنیم که به هنگام خرید لاستیک، دچار سر در گمی نشوید. پس با ما همراه باشید.

توجه به شرایط آب و هوا

به هنگام خرید لاستیک، باید حتما شرایط آب و هوایی منطقه زندگی خود را مورد توجه قرار دهیم. برای مثال اگر در شهری هستیم که تمام فصول سال را به بهترین نحو خود تجربه می‌کند، حتما باید تایر های مناسب فصل را خریداری کنیم. در فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، انواع لاستیک های زمستانی، تابستانی و چهار فصل موجود می‌باشد.

توجه به سایز لاستیک

یکی از مهم ترین نکاتی که به هنگام خرید لاستیک باید به آن توجه کرد، سایز لاستیک است. باید با توجه به نوع خودرو، لاستیک مورد نظر را نیز خریداری کرد. در فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، سایز های مختلف هر برند، موجود می‌باشد که می‌توانید آن را خریداری کنید.

تاریخ لاستیک

لاستیک نیز همانند سایر لوازم، دارای تاریخ انقضا و تولید می‌باشد. اصولا نباید بیشتر از 5 سال از تاریخ تولید لاستیک گذشته باشد. تمام لاستیک هایی که در فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک موجود است همگی جدید هستند. البته شرایط نگهداری تایر نیز در طول عمر آن دخیل است.

توجه به شاخص تحمل بار لاستیک

جالب است بدانید که ظرفیت تحمل وزن لاستیک های هر ماشینی متفاوت است. باید به هنگام خرید لاستیک مانند خرید لاستیک نکسن ، به این نکته توجه ویژه ای داشته باشیم تا فشار اضافی بر روی تایر های خودرو وارد نشود.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 785
نمایش همه
علاقه مندی ها ()