معرفی لاستیک بارز

همان طور که می‌دانید، لاستیک بارز یکی از معروف ترین و قدیمی ترین برند های موجود در کشور می‌باشد. این لاستیک از استاندارد های روز دنیا تبعیت می‌کند. در فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک نیز انواع مختلف لاستیک بارز موجود می‌باشد که می‌توانید آن ها را در آن جا مشاهده و مدل مورد نظر خود را خریداری نمایید. همان طور که می‌دانید، انتخاب یک لاستیک مناسب باعث می‌شود تا عملکرد خودروی شما نیز بهتر شود. زیرا مهم ترین بخش خودرو، تایر ها است.  لاستیک بارز نیز از جمله لاستیک هایی است که نرم است و چسبندگی بالایی دارد. همچنین باعث می‌شود تا فرمان پذیری خودرو آسان تر باشد. لاستیک بارز از لاستیک های پر فروش کشور می‌باشد. دلیل آن نیز کیفیت بالای آن و قیمت نسبتا پایین اش است. در فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک نیز می‌توانید این لاستیک را با قیمتی مناسب تهیه کنید و آن را در درب منزل خود تحویل بگیرید. چرخ و یدک، بزرگ ترین ارائه دهنده لاستیک های با کیفیت ایرانی و خارجی می‌باشد.

لاستیک محبوب خودرو سازان

یکی از لاستیک هایی که خودرو سازان کشور به آن علاقه زیادی دارند، لاستیک بارز است. این لاستیک به دلیل این که با استاندارد های روز دنیا ساخته شده است، باعث می‌شود تا بر روی خودرو نیز خودش را نشان دهد و کیفیت حرکت آن را افزایش دهد. در مرکز فروش لاستیک چرخ و یدک نیز می‌توانید با مقایسه لاستیک بارز با سایر لاستیک های موجود، قیمت آن را با سایر لاستیک ها مقایسه نمایید.

شرکت های خودرو سازی سایپا و ایران خودرو، به دلیل این که کیفیت لاستیک بارز بالا است و نحوه ساخت آن نیز با توجه به تکنولوژی های روز دنیا می‌باشد، از این تایر استفاده می‌کند. چرخ و یدک، بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی می‌باشد که با ارائه محصولاتش به صورت تحویل در درب منزل، رضایت مشتریانش را جلب کرده است.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 548
نمایش همه
علاقه مندی ها ()