گروه خودروسازی فاو چین توانسته به عنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ در حوزۀ خودروسازی موفق به ساخت اتومبیل هایی با عملکرد بالا گردد و به روزترین آپشن ها در تولید خودروهای مجموعه پیاده سازی نماید. خودروهای بسترن از جمله محصولات این کمپانی توانمند و معتبر به شمار می رود و توانسته اند مدل های مختلفی همچون B30, B50, BF50, B70, B90 و ... را تولید و روانۀ بازار داخلی و جهانی نمایند. در ایران توسط گروه بهمن موتور تأمین و به بازار مصرف عرضه می شود. فروش  لوازم یدکی بسترن بخشی از قطعات یدکی خودروهای چینی را در بازار داخل به اختصاص می دهد. هنگام خرید لوازم یدکی بسترن باید نسبت به اصل بودن آنها اطمینان حاصل نمائید، از این رو مراجعه به فروشگاه های معتبر را به شما مشتریان گرامی پیشنهاد می کنیم.

اگر خواستار خرید لوازم یدکی خودروهای سواری بسترن به صورت اورجینال می باشید، می توانید به فروشگاه نیوپارت مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر مفتخر است با هدف جلب رضایت و اعتماد مشتری، با کیفیت ترین قطعات یدکی بسترن را در لیست محصولات فروشگاه در دسترس خرید مشتریان گرامی قرار دهد و شرایط مناسبی را برای خرید لوازم یدکی بسترن به صورت حضوری و یا اینترنتی فراهم سازد.

خرید قطعات یدکی بسترن با قیمت ارزان

خودروی بسترن نیز همانند هر اتومبیل دیگری متشکل از قطعات مکانیکی است و هر لحظه امکان آسیب دیدگی فنی برای آن وجود دارد. با در نظر گرفتن این موضوع مهم، دارندگان خودروهای بسترن Besturn زمانی که با مشکلات فنی برای اتومبیل خود مواجه شدند، می توانند به مراکز مکانیکی معتبر مراجعه نمایند.

سپس در صورت لزوم جهت تعویض و تأمین  قطعات بسترن می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ نیوپارت تماس گرفته و قطعات یدکی بسترن مورد نظر را استعلام نمائید و پس از کسب مشاوره رایگان و حصول اطمینان از اصل بودن و کیفیت بالای قطعات، آنها به صورت حضوری و یا اینترنتی سفارش دهید.

 فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 536
نمایش همه
علاقه مندی ها ()