امکانات موجود در لاستیک یزد تایر

یکی از شرکت های تایر سازی که امروزه در کشور ما بسیار پر آوازه و معروف است،  لاستیک یزد تایر می‌باشد. این لاستیک از بهترین مواد اولیه تولید شده است و تکنولوژی ساخت بالایی دارد. در فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک نیز انواع مختلف این تایر موجود می‌باشد. ویژگی هایی که لاستیک یزد تایر دارد، واقعا در بین سایر مدل ها موجود، قابل تحسین است. لاستیک یزد تایر، تولید کننده انواع لاستیک های سواری و باری و آفرود است که هر یک از آن ها نیز در فصول مختلف قابلیت استفاده کردن را دارند. این لاستیک، چسبندگی خوبی دارد و در جاده های لغزنده و به طور کلی در سطح جاده، نمی‌گذارد تا خودرو تعادل خود را از دست بدهد. البته همان طور که می‌دانید، در فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، تمام مدل های این لاستیک موجود می‌باشد و قابل مقایسه با سایر لاستیک های موجود در بازار است.

نقاط قوت لاستیک یزد تایر

در فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، به تمام نقاط قوت یک محصول اشاره می‌شود. هر چقدر مواد اولیه یک لاستیک، مرغوب باشد، خودرو شما نیز در جاده احساس راحتی می‌کند. مثلا همان بحث چسبندگی، یکی از مزایایی است که به دلیل مرغوبیت مواد اولیه لاستیک می‌توان آن را دید. چرخ و یدک، بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی ارائه دهنده لاستیک های با کیفیت و مرغوب از جمله لاستیک یزد تایر می‌باشد. فروش لاستیک دانلوپ از طریق سایت چرخ و یدک به صورت اینترنتی انجام می گیرد. 

یکی دیگر از مزایای لاستیک های یزد تایر، قیمت مقرون به صرفه آن است. مثلا قیمت با کیفیت ترین لاستیک های این برند، بسیار مناسب تر از سایر برند های خارجی می‌باشد. شما می‌توانید در فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، قیمت انواع لاستیک های با کیفیت موجود داخلی و خارجی را با لاستیک یزد تایر مقایسه نمایید. قطعا به این نتیجه خواهید رسید که قیمت این لاستیک، نسبت به کیفیت اش واقعا مناسب است.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 603
نمایش همه
علاقه مندی ها ()