توربو شارژ یکی از مهمترین قطعات مکانیکی است که در راستای افزایش قدرت موتور اتومبیل مورد استفاده قرار گرفته می شود. توربو شارژ به عنوان قطعۀ جانبی است که شرکت های سازندۀ خودرو و یا افرادی که تمایل به اسپرت نمودن اتومبیل و افزایش کارایی اتومبیل دارند، بر روی سیستم موتور به صورت مجزا نصب می شود. قیمت توربو شارژ هایما s7 را می توانید از طریق فروشگاه توربو شارژ سیف الهی استعلام نمائید. این مجموعۀ معتبر به صورت تخصصی در حوزۀ فروش، نصب و تعمیرات توربو شارژ فعالیت دارد و با بهره گیری از تجربیات نیروی انسانی متخصص، می توانند نیاز شما را برآورده سازند.

قیمت توربو شارژ هایما S7 بر اساس ظرفیت و حجمی که دارد، تعیین می گردد. از این رو متخصصین با بررسی مشخصات فنی و میزان قدرت موتوری اتومبیل، مناسب ترین مدل توربو شارژ هایما را انتخاب می کند و با تجهیز نمودن اتومبیل به این قطعه، میزان حجم ورودی اکسیژن برای احتراق خودرو را مهیا می کند. در نتیجۀ این اتفاق، راننده روان تر می تواند سرعت اتومبیل را کنترل کند. در عین حال با افزایش سرعت اتومبیل با حداقل مصرف سوخت، فرد رانندگی راحتی را تجربه می کند. جهت آگاهی از قیمت انواع توربو شارژ هایما S7 به مراکز معتبر عرضۀ تجهیزات توربو شارژ مراجعه نمائید. در عملکرد مغزی توربو شارژ بر روی توان کلی موتور تأثیرگذار خواهد بود.

فروشگاه توربو شارژ سیف الهی به صورت تخصصی در زمینۀ فروش انواع توربو شارژ متناسب با مدل های مختلف اتومبیل رایج در بازار خودرو فعالیت دارد. در همین راستا، به سهولت می توانید از بروز ترین قیمت فروش توربو شارژ هایما s7 مطلع گردید و اتومبیل هایمای خود را به قابلیت توربو شارژ تجهیز نمائید. در این صورت توان موتور اتومبیل را بهبود بخشیده و میزان مصرف سوخت اتومبیل را کاهش دهید.

فروشگاه توربوشارژ سیف‌ الهی

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه :09127044314 , 09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 457
نمایش همه
علاقه مندی ها ()