ساخت سوئیچ کیا از جمله خدمات تخصصی است که توسط مرکز تهران کار کی به دارندگان خودروهای برند کیا از جمله اسپورتیج، اپتیما، موهاوی، پیکانتو، اپیروس، سراتو و ... ارائه داده می شود. فناوری ساخت ریموت کیا نیز بر اساس نرم افزارهای پیشرفته و سیستم کددهی صورت می پذیرد. بدین ترتیب فرآیند ساخت سوئیچ کیا باید به صورت اصولی و با استفاده از دستگاه های پیشرفته صورت می پذیرد. بنابراین متناسب با توان مالی می توانید از این امکانات به بهترین شکل ممکن بهره گیرد. این مجموعه به صورت تخصصی عملیات کپی و ساخت سوئیچ کیا را بر اساس مدل های کلید قدیمی انجام می دهد.

جهت دریافت هر گونه خدمات تخصصی در حوزۀ ساخت ریموت و سوئیچ خودروهای خارجی می توانید از خدمات مرکز تخصصی تهران کار کی بهره مند گردید. این مجموعۀ معتبر با در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص، قادر به باز کردن درب خودرو بدون سوئیچ کیا در محل می باشد. تراش کلید ریموت، سوئیچ و تیغه خودروهای کیا به وسیلۀ دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می گیرد.

ساخت ریموت یدک کیا اسپورتیج

از جمله نیازهای اولیه جهت پروگرام دهی جدید و ساخت سوئیچ کیا، دسترسی به بخش پین کد سوئیچ است. با استفاده از تجهیزات و دستگاه های مخصوص به راحتی می توانند پروسۀ عملیات ساخت ریموت اورجینال کیا را انجام دهند. مجموعۀ تهران کار کی به دلیل تجهیز بودن به دستگاه های پیشرفته، قادر به ساخت سوئیچ کیا در حداقل زمان می باشد و فرایند بازکردن درب را بدون سوئیچ، از طریق سوکت دیاگ اتومبیل انجام می دهد. نکتۀ مهم و اساسی که جهت ساخت سوئیچ کیا باید در نظر گرفته شود، ضرورت تراش تیغه کیا توسط سیستم کیلس می باشد.

برای سفارش ساخت ریموت کیا و یا سوئیچ خودروهای این برند معتبر، می توانید با مجموعۀ تهران کار کی تماس حاصل فرمائید و از نحوۀ دریافت خدمات مطلع گردید.

 

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 431
نمایش همه
علاقه مندی ها ()