هر زمان که صبحت از ساخت سوئیچ رنو و دیگر خودروهای داخلی و خارجی است، نوع مرکزی که به آنجا مراجعه می شود، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. چرا که در دسترس قرار دادن کلیۀ اطلاعات امنیتی و ضد سرقت اتومبیل به مراکز نامعتبر می تواند امنیت ساختمان را تحت تأثیر خود قرار دهد. در همین راستا مراجعه به مراکز معتبر و تخصصی می تواند برای شما آسودگی خاطر به همراه داشته باشد. بدین ترتیب  ساخت سوئیچ رنو با استفاده از ابزارآلات مخصوص در مدت زمان کوتاهی قابل اجرا می باشد و افراد اهل فن می توانند با دستگاه های تمام اتوماتیکی که در اختیار دارند، فرآیند ساخت ریموت رنو و دیگر خودروها را انجام دهند.

جهت آگاهی از قیمت ساخت ریموت و سوئیچ رنو می توانید با دفتر خدمات دهی مرکز تخصصی تهران کار کی تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص و ابزارآلات پیشرفته قادر به ارائه هر گونه خدمات ساخت و تعمیرات سوئیچ و ریموت خودرو می باشند.

استخراج کد جدید و ساخت سوئیچ رنو

بدین ترتیب دارندگان اتومبیل رنو، می توانند در صورت مفقود شدن کلید سوئیچ و ریموت، جهت تعمیرات و یا ساخت ریموت رنو از تخصص و تجربیات مجموعۀ تهران کار کی بهره گیرید. در این صورت افرادی که دارای اتومبیل رنو هستند می توانند بدون دغدغه و هیچگونه نگرانی، نسبت به ساخت ریموت یدک رنو اقدام نمایند. البته مراجعه به مراکز معتبر پیش از اقدام به چنین کاری، از اهمیت بالایی برخوردار است. قطعاً تراشیدن تیغه های سوئیچ و کلید ریموت از دستگاه های تراش cnc استفاده می کنند که قابلیت برش تمام اتوماتیک کلید را مطابق با الگوی اصل فراهم می سازد. بدین ترتیب ساخت سوئیچ رنو توسط مجموعۀ تهران کار کی به دارندگان این برند اتومبیل در سراسر کشور ارائه داده می شود. دریافت چنین خدماتی از سوی این مجموعه به صورت تخصصی و کاملاً تضمینی صورت می گیرد.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 418
نمایش همه
علاقه مندی ها ()