توربو شارژ سمند سورن از جمله محصولات فروشگاه توربو شارژ سیف الهی می باشد که این مجموعه جهت پاسخگویی به مشتریان با بهترین کیفیت در نظر گرفته و با بهترین قیمت توربو شارژ سمند سورن را ارائه می کند. با توجه به این که موتور در دور های بالا عملکرد خیلی خوبی را از خود نشان نمی دهد ، شرکت های خودروساز به فکر تقویت موتور بودند تا بتوانند از طریقی ، کمبود هوا در سیلندر را جبران کنند، در همین راستا به فکر افزایش حجم موتور افتادند تا بازدهی آن را بالا ببرند اما به دلیل ایجاد مشکلات با بالا رفتن حجم موتور ، از این کار منصرف شدند. در نهایت ایده ای عنوان شد که در نتیجه ی آن ، توربو شارژ ها در خودرو ها تعبیه گردید و امروزه در بسیاری از خودرو ها از این سیستم استفاده می شود.

توربو شارژ سمند سورن برای خودروی سمند سورن در جهت تقویت موتور و افزایش راندمان آن در نظر گرفته شده و با توجه به مناسب بودن قیمت توربو شارژ سمند سورن و سایر توربو شارژ ها ، استفاده از آن در خودرو ها به صرفه برای تولید کنندگان خودرو می باشد. فروشندگان زیادی در حوزه فروش انواع توربو شارژ ها فعالیت دارند که فروشگاه توربو شارژ سیف الهی یکی از مجموعه های فعال در این زمینه است که خدماتی عالی را به مشتریانش ارائه می کند. این مجموعه به دلیل واردات انواع توربو شارژ ها ، قیمت توربو شارژ سمند سورن را بسیار مناسب در نظر گرفته است و شما با خرید از وارد کننده به صورت مستقیم می توانید این قطعات را تهیه نمایید.

قیمت توربو شارژ سمند سورن

قیمت خرید توربو شارژ سمند سورن در فروشگاه توربو شارژ سیف الهی بسیار مناسب در نظر گرفته شده زیرا این مرکز تامین کننده بوده و واردات انواع توربو شارژ را انجام می دهد بنابر این ، فروش محصولات به قیمت عمده می باشد.

فروشگاه توربوشارژ سیف‌ الهی

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه :09127044314 , 09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 468
نمایش همه
علاقه مندی ها ()