فیدلیتی از جمله خودروهای شاسی بلند است که از محبوبیت بالایی برخوردار است. خودروی جتور X70 که در داخل ایران با عنوان فیدلیتی شناخته می شود، از محصولات چینی است که توسط گروه مدیران خودرو در داخل کشور مونتاژ و به بازار خودرو عرضه می شود که البته طی یک قرارداد مشارکتی، توسط گروه خودروسازی بهمن به فروش می رسد. در واقع خودروی جتور یا همان فیدلیتی در سال 2018 در چین به بازار عرضه شد و افراد زیادی علاقۀ خود را نسبت به خرید فیدلیتی در داخل کشور نشان دادند. همانطور که می دانید افزایش قیمت خودرو، باعث گردیده تا کمتری کسی توان خرید نقد خودرو را داشته باشد. بنابراین گروه آرشا توانسته امکان خرید اقساطی فیدلیتی را برای طرفداران این محصول فراهم نموده است.

طراحی بدنه، کیفیت بالای تجهیزات و قطعات خودرو در کنار آپشن های متنوعی که خودروی فیدلیتی از آن برخوردار است، باعث گردیده تا افراد زیادی خواستار خرید اقساطی فیدلیتی با شرایط اقساط بلند مدت و یا کوتاه مدت با تحویل فوری اتومبیل باشند. در این صورت علاقه مندان به خرید فیدلیتی، می توانند پس از بررسی مشخصات فنی اتومبیل و همچنین تطبیق مناسب ترین شرایط فروش اقساطی فیدلیتی با سطح درآمد خود، اتومبیل مورد پسند خود را با قیمت مناسب تهیه نمایند.

خرید اقساطی فیدلیتی با تحویل فوری اتومبیل به فرد آسودگی خاطر می دهد و اینکه می تواند حین پرداخت اقساط، از اتومبیل خود استفاده نماید. با توجه به اینکه تسویۀ کامل اقساط خودرو ممکن است چند ماه و یا چند سال به طول بی انجامد، تحویل فوری اتومبیل از همان ابتدای عقد قرارداد و پرداخت حداقل پیش پرداخت، بهترین فرصت برای خرید خودرو به شمار می رود. جهت کسب اطلاعات دقیق در خصوص شرایط جدید  فروش اقساطی فیدلیتی می توانید با مشاوران فروش مجموعۀ آرشا خودرو تماس گرفته و مشورت نمائید.

 

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 724
نمایش همه
علاقه مندی ها ()