جک یکی از انواع خودرو هایی است که بسیار پر طرفدار بوده و فروش بالایی را در میان خودرو ها دارد. امروزه با توجه به بالا رفتن قیمت خودرو ، بسیاری از افراد قادر به تهیه ی هزینه های خودرو مورد نظر خود نمی باشند. بنابراین شرکت های ارائه دهنده ی خدمات فروش خودرو ، فروش اقساطی را در نظر گرفته اند تا به این افراد در جهت خودرو دار شدن کمک کنند. به طور کلی خرید اقساطی جک اس 5 به افراد کمک می کند تا بتوانند راحت تر اتومبیل خود را خریداری نمایند. خودروی جک از جمله محصولات کمپانی کرمان موتور به شمار می رود. در واقع این مجموعۀ خودروسازی توانسته از جمله خودروهای معروف و با کیفیت چینی را به صورت داخلی مونتاژ نموده و به بازار خودرو عرضه نماید. گروه آرشا خودرو به منظور افزایش اطلاعات عمومی شما، این مقاله را تهیه نموده تا بیشتر با مشخصات فنی خودروی جک آشنا شوید. با توجه به افزایش ناگهانی قیمت خودرو در چند سال اخیر، امروزه عموم افراد با خرید اقساطی جک اس 5، می توانند این اتومبیل با کیفیت را تهیه نمایند.

مجموعه های لیزینگی و مراکز فروش خودرو با تخصیص شرایط ویژه می توانند خدمات خرید و فروش اقساطی جک اس 5 را به مشتریان ارائه داده می شود. با توجه به اینکه خودروی جک از جمله اتومبیل های وارداتی می باشد، از محبوبیت بالایی برخوردار است و علاقه مندان این مدل اتومبیل شاسی بلند می توانند از خدمات خرید اقساطی بلند مدت جک اس 5 را تهیه نمایند. در این حالت با افزایش تعداد اقساط، افراد راحت تر می توانند اتومبیل خود را خریداری کنند چون مبلغ اقساط کاهش پیدا می کند و می توانند از عهدۀ بازپرداخت اقساط اتومبیل برآیند.

خرید اقساطی جک S5 راهکار مناسبی برای مالکین این اتومبیل به شمار می رود. افراد با مدیریت هزینه های خود، می توانند به راحتی اتومبیل مورد پسند خود را با قیمت و شرایط مناسب تهیه نمایند.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 660
نمایش همه
علاقه مندی ها ()