ساخت سوئیچ بی ام و به عنوان یکی از خودروهای لوکس آلمانی توسط مرکز تخصصی تهران کار کی قابل اجرا می باشد. این مرکز مجهز به دستگاه های پیشرفتۀ تمام اتوماتیک است که قادر به ساخت انواع ریموت بی ام و مطابق با مدل اتومبیل می باشند. با توجه به وارداتی بودن خودروهای بی ام و، جهت ساخت سوئیچ بی ام و نیاز است به مراکز معتبر و مطمئن مراجعه نمائید. همانطور که می دانید ساختار سوئیچ و ریموت خودروهای لوکس نسبت به اتومبیل های ایرانی پیچیدگی بیشتری دارد و جهت ساخت مجدد آنها نیاز به استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک است که بتوانند فرآیند کددهی جدید ریموت و سوئیچ را به صورت یکتا انجام دهند.

خدمات جانبی مراکز ساخت سوئیچ و ریموت خودروهای لوکس

اگر اتومبیل شما با مشکلات فنی همچون شکستگی، رطوبت، اختلال در عملکرد آن روبرو شد، می توانید به مراکز تخصصی ساخت ریموت و سوئیچ اتومبیل های لوکس مراجعه نمائید. همانطور که می دانید چنین مجموعه هایی به دلیل تجهیز بودن دستگاه های تمام اتوماتیک، قادر به ارائه خدمات تعمیرات، تعویض قاب و باتری ریموت و سوئیچ هستند. ضمن آنکه با بهره گیری از قابلیت نرم افزارهای پیشرفته فرایند حذف کددهی و ثبت کد جدید را در راستای  ساخت ریموت بی ام و دارند.

خودروهای بی ام و از جمله اتومبیل های لوکس آلمانی محسوب می شود. به همین دلیل برخی از مراکز تنها از تبلیغات استفاده می کنند ولی تجربۀ کافی در حوزۀ پروگرام دهی سوئیچ اتومبیل های آلمانی همچون بی ام و را ندارند. این در حالی است که مجموعۀ تهران کار کی بیش از یک دهه دارای سابقۀ فعالیت در حوزۀ ساخت ریموت بی ام و و دیگر خودروهای لوکس آلمانی و اروپایی می باشد و همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارش ساخت سوئیچ بی ام و دیگر امور تعمیرات می باشد.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 390
نمایش همه
علاقه مندی ها ()