خودروهای بنز حاصل فناوری روز است و مجهز به سیستم ضد سرقت می باشد. از این رو مالکین خودروهای بنز به راحتی نمی توانند سفارش ساخت سوئیچ بنز را به مراکز نامعتبر سفارش دهند. با توجه به لوکس بودن اتومبیل های بنز و اینکه از محصولات کشور آلمان به شمار می رود، تعداد نمایندگی های رسمی این کمپانی در داخل کشور محدود می باشد. از این رو دارندگان خودروهای بنز، در صورت مواجه شدن با مفقودی ریموت و یا سوئیچ، توصیه می کنیم از مراکز معتبر و مطمئن جهت دریافت خدمات ساخت سوئیچ بنز برای یدک بهره مند گردید.

مرکز تخصصی تهران کار کی مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های تمام اتوماتیک جهت کددهی جدید و ساخت سوئیچ و ریموت خودروهای لوکس منجمله انواع کلاس اتومبیل بنز هستند. قادر به حذف کد سوئیچ و ریموت مفقودی و تنظیم پروگرام جدید و ساخت سوئیچ بنز بر اساس پیکرۀ اصلی خودرو می باشند.

مرکز تعمیر و ساخت انواع سوئیچ و ریموت بنز

کمپانی بنز خودروهای تولیدی را در کلاس های متفاوت انجام داده است. از این رو کمپانی سازنده توانسته متناسب با کلاس های مختلف اتومبیل، از تکنولوژی متفاوتی بهره گیرد. در نتیجۀ این اتفاق مهم، جهت ساخت ریموت بنز با مدل های جدید نیاز به استفاده از دستگاه های پیشرفته دارد که بتوانند منطبق با سوئیچ و ریموت اورجینال خود، پروسۀ ساخت سوئیچ بنز را انجام دهند.

بدیهی است هزینۀ ساخت ریموت بنز بر اساس مدل، تکنولوژی ساخت سوئیچ خودرو و در اختیار داشتن اصل سوئیچ اشاره نمود. این نکتۀ مهم در حوزۀ محاسبۀ هزینۀ ساخت ریموت بنز نیز صادق می باشد. مجموعۀ تهران کار کی یکی دیگر از مراکز تخصصی ساخت سوئیچ و ریموت خودروهای لوکس وارداتی در تهران فعالیت می کند. کپی سوئیچ و ریموت، پاک کردن کد، کددهی جدید، تعویض قاب و باتری سوئیچ و ریموت و ... از دیگر خدمات مهم تهران کار کی به شمار می رود.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 465
نمایش همه
علاقه مندی ها ()