شرکت لاستیک سازی هانکوک در سال 1941 فعالیت خود را در حوزۀ تولید تایر آغاز نمود و توانست با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و مواد اولیۀ پلیمری، انواع لاستیک رادیال خودرو را با مشخصات فنی متفاوت تولید و به بازار عرضه نمایند. امروزه خرید و فروش لاستیک هانکوک همچنان مورد استقبال قرار گرفته می شود چون شهرت جهانی دارد و از جمله برندهای معروف کرۀ جنوبی به شمار می رود. این کمپانی از ابتدا با سرمایه گذاری بالغ بر یک میلیارد دلار توانسته کارخانۀ دیگری در منطقۀ غرب اندونزی راه اندازی نماید و این چنین بتواند شرایط را برای گسترش مجموعۀ خود در سطح جهانی فراهم سازند.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک از جمله مراکز عرضه کنندۀ لاستیک در تهران همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد. افرادی که طرفدار خرید لاستیک هانکوک هستند، می توانند به واسطۀ این مجموعۀ معتبر، لاستیک مورد نیاز خودروی سواری و یا غیر سواری خود را با قیمت مناسب تهیه نمایند.

ویژگی های لاستیک هانکوک اورجینال

شرکت هانکوک بیش از نیم قرن دارای سابقۀ فعالیت در حوزۀ طراحی و تولید انواع لاستیک رادیال دارد. ضمن انکه در زمینۀ فروش باتری و لنت ترمز رینگ های آلومینیومی نیز فعالیت دارد و توانسته اند سهم بزرگی از بازار داخل را به خود اختصاص دهند. استقبال از فروش لاستیک برند هانکوک در مدل های سواری، شاسی بلند، باری، کامیونی و ... بسیار است چون از کیفیت بالایی برخوردار بوده و امکان کنترل پذیری فرمان اتومبیل را برای راننده راحت تر می نماید.

عوامل متفاوتی بر روی انتخاب و خرید لاستیک خودرو تأثیرگذار می باشد که می توان به شرایط آب و هوایی، نوع کاربری خودرو و قیمت اشاره نمود. لاستیک هانکوک تمام فصل متقاضیان زیادی دارد چون سازگاری بالایی با هر شرایط آب و هوایی خواهد داشت. فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک یکی از مراکز فعال در زمینۀ پخش لاستیک، همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات مشتریان به صورت اینترنتی می باشد و توانسته اند امکان خرید آنلاین لاستیک هانکوک و هر برند خارجی را برای مشتریان در سراسر کشور فراهم نموده است.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 504
نمایش همه
علاقه مندی ها ()