لاستیک بارز از جمله برندهای شناخته شده در ایران به شمار می رود که ما در این پست به صورت مختصر به ویژگی های مهم لاستیک بارز می پردازیم. با کسب اطلاعات بیشتر بتوانید انتخاب و خرید لاستیک بارز را انجام دهید. انتخاب نوع لاستیک بر روی عملکرد اتومبیل تأثیرگذار خواهد بود. همانطور که می دانید بر روی تایر یک سری مشخصات فنی درج می شود که نشان دهندۀ نوع کاربری تایر و سطح عملکرد آن خواهد بود. در حال حاضر فروش  لاستیک بارز در دو دسته بندی کلی تایر بایاس و رادیال صورت می گیرد که هر کدام از آنها با ساختاری متفاوتی ساخته می شوند که طبیعتاً تأثیر مسقتیم بر روی نحوۀ عملکرد فنی آنها خواهد داشت.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک به عنوان یکی از فروشگاه های شناخته شده در حوزۀ لاستیک با برندهای ایرانی و خارجی فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته محصولات با کیفیت و متنوعی را در دسترس انتخاب و خرید مشتریان قرار دهند.

خرید لاستیک بارز با قیمت ارزان

نکات متعددی در خصوص انتخاب و خرید لاستیک بارز و دیگر برندهای داخلی و خارجی وجود دارد و رانندگان هنگام تعویض لاستیک اتومبیل باید به این نکات مهم توجه داشته باشند. هنگام انتخاب لاستیک خودرو باید نکات مهم و اساسی همچون نوع کاربری اتومبیل، شرایط محیطی که از خودرو استفاده می شود در نظر گرفته شود. ضمن آنکه تناسب مدل تایر با مشخصات فنی اتومبیل باید مد نظر قرار گرفته شود چون لاستیک توان تحمل یک میزان مشخصی بار را دارد.

رانندگانی که قصد خرید لاستیک بارز برای خودروی سواری دارند، توصیه می کنیم اطلاعات دقیق نسبت به مشخصات فنی مندرج بر روی تایر داشته باشند و تا آنجایی که می توانند با نوع لاستیک فابریک اتومبیل تطابق داده و لاستیک مناسبی را تهیه نمایند. خرید رینگ اسپرت از طریق سایت انجام می گیرد. 

مدل های لاستیک بارز در سطح بازار متنوع می باشد که از نقاط مثبت عرضۀ محصولات بارز به شمار می رود و می توانید به طور مستقیم از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک به صورت آنلاین تایر مورد نظر خود را تهیه نمائید.

 

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 608
نمایش همه
علاقه مندی ها ()