توجه داشته باشید که نکات متعددی در  فروش اینترنتی لاستیک نهفته است و کسب آگاهی لازم در این رابطه به شما کمک می کند، که راحت تر بتوانید تایر مناسب، متناسب با اتومبیل خود تهیه نمائید. به عنوان مثال نسبت منظر تایر مربوط به نسبت ارتفاع مقطع لاستیک به عرض مقطع آن می باشد. به عنوان مثال درج عدد 65 بر روی تایر به این معناست که ارتفاع مقطع تایر برابر با 65 درصد عرض مقطع آن خواهد بود. عمدتاً تایرهایی که دارای نسبت منظر پایین هستند دارای ارتفاع دیوارۀ پایین هستند. هنگام استفاده از خدمات فروش اینترنتی لاستیک باید به طور دقیق مشخصات فنی تایر را مورد بررسی دقیق قرار دهید.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک به دلیل سابقۀ درخشانی که در حوزۀ فروش تایر دارد، به راحتی می توانند شما را در زمینۀ انتخاب لاستیک مناسب همراهی کنند. این مجموعۀ معتبر فروش اینترنتی لاستیک را در دو دسته بندی مهم از جمله لاستیک بایاس و لاستیک رادیال انجام می دهد که هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های منحصربفرد هستند.

برخی از نکات مهم خرید اینترنتی تایر

از موارد مهمی که هنگام خرید لاستیک بایاس باید در نظر داشته باشید، داشتن کیفیت بالا برای این نوع اتومبیل می باشد. حد مجاز بار بر روی تایر درج می شود، به همین دلیل توصیه می شود متناسب با مدل اتومبیل و وزن آن، انتخاب لاستیک را انجام دهید. متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف، انتخاب نوع لاستیک حائز اهمیت است چون تایر باید چسبندگی لازم را با سطح جاده داشته باشد و بتوان بر روی فرمان اتومبیل کنترل داشت. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک در هر زمان و موقعیتی می توان از خدمات فروش اینترنتی لاستیک جهت خرید تایر سواری و غیر سواری مانند خرید لاستیک بی ام و استفاده نمود. تمام مدت دسترسی به مشخصات فنی تایر دارید و راحت تر می توانید لاستیک مورد نظر خود را تهیه نمائید.

 

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 515
نمایش همه
علاقه مندی ها ()