خودرو بدون لاستیک هیچ کاربردی ندارد چون عامل اصلی حرکت اتومبیل به شمار می رود. انتخاب و خرید لاستیک نقش اساسی بر روی بازکرد اتومبیل خواهد داشت. از این رو به برخی از اطلاعات فنی تایرهای خودرو می پردازیم تا در صورت لزوم بتوانید متناسب با مدل اتومبیل، لاستیک با دوام و مناسبی را تهیه نمائید. با توجه به اینکه تایر عامل اصلی برای حرکت اتومبیل است، باید نسبت به خرید لاستیک سواری و غیر سواری تمرکز بیشتری داشته باشید.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک بر اساس نیاز بازار، امکان خرید انواع لاستیک ایرانی و خارجی را برای مشتریان در سراسر کشور فراهم نموده است. همواره تمرکز فعالیت خود را در حوزۀ تأمین لاستیک با برندهای معتبر قرار داده است و جلب رضایت مشتری از اهداف اصلی فروشگاه چرخ و یدک به شمار می رود.

خرید لاستیک سواری و شاسی بلند

جهت خرید لاستیک سواری و شاسی بلند باید مشخصات فنی اتومبیل خود را با نوع لاستیکی که قصد تهیه آن را دارید، تطابق دهید. البته شرایط محیطی و نوع کاربری که از اتومبیل دارید، اقدام به خرید لاستیک نمائید. خرید لاستیک شما می تواند از میان لاستیک های تمام فصل، لاستیک زمستانی و یا لاستیک تابستانی باشد.

از نقاط مثبت خرید لاستیک تمام فصل می توان به صرفۀ اقتصادی آن توجه نمود که البته از عمر بالایی برخوردار است و امکان سواری راحت را برای افراد مهیا می نماید. از مهمترین مزایای خرید این نوع لاستیک، می توان به فرمان پذیری اتومبیل در شرایط آب و هوای مرطوب و در عین حال خشک اشاره نمود. هنگام خرید لاستیک مانند خرید لاستیک هانکوک از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، می توانید با اطمینان خاطر همراه با گارانتی، لاستیک های اورجینال را با قیمت ارزان تر از بازار تهیه نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 490
نمایش همه
علاقه مندی ها ()