خودروی بسترن از جمله محصولات کشور چین به شمار می رود که در داخل ایران توسط گروه خودروسازی بهمن، در مدل های مختلفی مونتاژ می شوند . از این رو شاهد فروش لوازم یدکی بسترن متناسب با مدل های رایج این خودور در سطح بازار می باشیم. خودرو از ساختار مکانیکی برخوردار است و متشکل از انواع قطعات و لوازم یدکی کوچک و بزرگ است که در دسته بندی های مختلف تعیبیه شده اند تا عملکرد لازم را داشته باشد.

فروشگاه نیوپارت یکی از مراکز با سابقه در حوزۀ تأمین و فروش قطعات بسترن و دیگر خودروهای وارداتی و ایرانی فعالیت دارد و همواره پاسخگوی نیاز شما مشتریان گرامی در سراسر کشور می باشند.

خرید لوازم یدکی بسترن B30 و B50

خودروهای بسترن از جمله اتومبیل های چینی است که از سطح عملکرد بالایی برخوردار می باشد و افراد زیادی این برند را به عنوان اتومبیل شخصی خود انتخاب نموده اند. دلایل متعددی وجود دارد که باعث آسیب فنی به قسمت های مختلف خودرو می گردد، که در نتیجۀ آن راننده نیازمند به خرید لوازم یدکی بسترن و دیگر برندها خواهد داشت.

قطعات موتوری، قطعات سیستم احتراق، لوازم یدکی سیستم سرمایشی و گرمایشی، شاسی بدنه، اتاق راننده و قطعات باتری خودرو از جمله دسته بندی اصلی لوازم یدکی بسترن به شمار می روند و متشکل از انواع قطعات ریز و درشت هستند. اشخاصی که دارای خودروهای بسترن هستند، می توانند با مراجعه به مجموعۀ نیوپارت، هر یک از قطعات بسترن B30، B50 و یا B50F را از نظر موجود بودن و یا قیمت استعلام نمایند.

ممکن است برخی از انواع قطعات بسترن  وارداتی باشد و این مسئله بر روی بی ثباتی قیمت لوازم یدکی بسترن می شود. بنابراین توصیه می کنیم پیش از مراجعۀ حضوری به بازار، به صورت تلفنی و یا اینترنتی قطعات اورجینال بسترن و هر خودروی دیگری را استعلام نمائید و با آسودگی خاطر سفارش دهید.

 

 فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 551
نمایش همه
علاقه مندی ها ()