همان طور که می دانیم ، شرکت بنز خودرو های زیادی را به تولید رسانده و برای این خودرو ها بهترین قطعات را در نظر گرفته است. ریموت و سوئیچ بنز در نوع منحصربفرد است. گم شدن یا خراب شدن سوئیچ خودرو ممکن است برای صاحب هر خودرویی پیش آید و منجر به  ساخت سوئیچ بنز  به صورت مجدد گردد. به همین جهت مراکز تخصصی زیادی در زمینه ساخت سوئیچ بنز فعالیت دارند و افراد با مراجعه به این مراکز سوئیچ نو تهیه می کنند. بنابراین مالکین خودرو می توانند به راحتی از این مراکز ،سوئیچ جدید را پیش از سرقت خودرو و یا مشکلات دیگر انجام دهند. اما باید توجه داشته باشید به دلیل وارداتی بودن قطعات یدکی خودرو های خارجی ، نیاز است که در تهیه و ساخت ریموت بنز دقت زیادی را داشته باشیم و حتما از شرکت های تخصصی درخواست خدمات نماییم.

بنابراین با مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمات ساخت سوئیچ بنز می توانید اقدام به تعویض قاب، باتری، باز کردن درب بنز، حذف سیستم پیش فرض، تراش سوئیچ و خام کردن ریموت بنز و... نمایید. با توجه به اینکه تهران کار کی به صورت اینترنتی نیز سفارش گیری می کند ، شما به راحتی با مراجعه به سایت تهران کار کی می توانید انواع خدمات مورد نظر خود را دریافت نمایید. 

 قیمت ساخت سوئیچ بنز

قیمت  ساخت ریموت بنز با توجه به فاکتور های زیادی در نظر گرفته می شود و با توجه به این که خودروی بنز دارای انواع مختلفی بوده و سوئیچ های آن نیز می تواند متفاوت باشد، قیمت ها دارای تفاوت هایی می باشد.قیمت گذاری ها در این مجموعه با کمترین نرخ در نظر گرفته شده است تا تهران کار کی بتواند رضایت تمامی مشتریانش را به خود جلب نماید. ضمنا ساخت ریموت ها به صورت فوری انجام می گیرد تا بتوانید به سرعت ریموت خودرو را تهیه کنید.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 451
نمایش همه
علاقه مندی ها ()