هیوندا از شرکت های کره ای بوده که خودرو های متنوعی را به تولید رسانده است و خودرو های این شرکت به دو گروه خودرو های کلیدی و کیلس تقسیم می شوند که برای این خودرو ها در نمونه های کلیدی تا 4 ریموت و برای خودرو های کیلس تا 2 ریموت می توان ساخت. ساخت سوئیچ هیوندا شامل تعریف و کددهی و تراش تیغه بوده و در انواع مختلف معمولی و ریموت دار و سوئیچ اسمارت با کیلس در نظر گرفته می شود. تهران کار کی از مراکزی است که ساخت ریموت هیوندا را برای مشتریانش به دلیل استقبال فراوان مشتریانش در نظر گرفته است.

ساخت ریموت هیوندا نیاز به استفاده از تجهیزات روز دنیا داشته تا با کیفیت بالا به تولید برسد. در مورد خودرو های خارجی به دلیل کمیاب بودن قطعات جانبی این خودرو ها در کشورمان ، ساخت ریموت هیوندا نیز تنها توسط برخی از مراکز انجام می شود و اطمینان به این مراکز بسیار مهم است و تنها مراکز معتبر قادر به ساخت سوئیچ هیوندا و دیگر خودرو ها با سطح کیفی بالا هستند.

کپی و ساخت سوئیچ هیوندا

با توجه به این که امروزه افراد مشغله های زیادی دارند ، گم شدن یا خراب شدن ریموت خودرو بسیار نگران کننده بوده و به عنوان دغدغه برای خودروسواران خواهد بود اما با توجه به این که اغلب ساخت سوئیچ هیوندا در زمان کوتاه انجام می شود ، نگرانی وجود ندارد و افراد به راحتی با مراجعه به مراکز ساخت ریموت خودرو می تواند سفارش ساخت انواع سوئیچ ها را بدهند. تهران کار کی علاوه بر تعمیرات سوئیچ خودرو می تواند با تجهیزات پیشرفته، کددهی سوئیچ را انجام دهد. بسیار مهم است در مواقع گم شدن یا دزدیده شدن ریموت خودرو هیوندا ، فورا اقدام به تهیه و  ساخت ریموت هیوندا کند تا دیگر خودرو توسط ریموت قبلی باز نشود.

 

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 570
نمایش همه
علاقه مندی ها ()