نکات مهم در رانندگی با خودروی مجهز به توربوشارژر

خودروهایی که به توربوشارژ مجهز هستند مانند توربو شارژ ام جي 550 که از سیستم توربو شارژ ام جي 550 در آن استفاده می‌شود، نیاز به رعایت کردن نکاتی دارند که باید به آن توجه بسیار زیادی شود تا بتوانیم از این سیستم نهایت استفاده را داشته باشیم و توربو شارژ 550 MG  با مشکلی مواجه نشود. از نکات مهمی که برای استفاده از توربو شارژ ام جي 550 باید به آن توجه کنیم این است که زمانی که خودرو روشن می شود، به هیچ وجه پدال گاز را نباید به صورت فوری بفشاریم و باید اندکی صبر کنیم تا روغن موتور گرم شود و پس از چند ثانیه می توانیم از خودرو استفاده کنیم.

نکته دیگری که در این رابطه وجود دارد، زمان خاموش کردن موتور باید زمانی را به خودرو فرصت دهیم تا دمای موتور کاهش پیدا کند و سپس موتور را خاموش کنیم و خاموش کردن موتور به خصوص در مواردی که مسیر های طولانی را سپری کرده باشیم، می تواند مشکل ساز باشد. فروش مغزی توربو شارژ MG در سایت این مرکز معتبر  انجام می گیرد.

بعضی از صاحبین خودرو این عادت را دارند که به هنگام خاموش کردن خودرو، پدال گاز را چندین بار بفشارند و بعد از آن موتور را خاموش کنند اما باید توجه کنید که برای استفاده از تودبو شارژ MG 550 و به طور کلی برای استفاده از تمامی خودروهای مجهز به سیستم توربو شارژ، این کار صحیح نبوده و نباید انجام گیرد زیرا می‌تواند به توربوشارژ آسیب وارد کند. فروشگاه توربوشارژ سیف‌الهی با تامین انواع توربوشارژ های مورد نیاز مشتریانش از جمله توربو شارژ ام جي 550، توانسته یک مجموعه کامل برای ارائه انواع توربوشارژ ها باشد و با گسترش فعالیت خود ، فروش اینترنتی را در وب سایت اختصاصی خود در نظر گرفته تا افراد به راحتی بتوانند خرید خود را انجام دهد.

فروشگاه توربوشارژ سیف‌ الهی

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه :09127044314 , 09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 640
نمایش همه
علاقه مندی ها ()