موارد مهم در استفاده از توربو شارژ سمند سورن

استفاده از سوخت مناسب خودرو، خاموش کردن صحیح خودرو، تعویض فیلتر سوخت و هوا به طور مرتب ، نفشردن پدال گاز خودرو پس از روشن شدن، پرهیز از رانندگی هیجانی، مصرف روغن مناسب موتور

رعایت مواردی که موجب عملکرد صحیح توربو شارژ سمند سورن می‌شود ،می‌تواند تا حد زیادی بر طول موج عمر این قطعه تاثیر گذار باشد. توربو شارژ سمند سورن از محصولات فروشگاه توربوشارژ سیف الهی است که به منظور بهبود عملکرد خودرو در نظر گرفته شده و این قطعه می تواند قدرت موتور را تا چندین برابر افزایش دهد.

عملکرد توربوشارژ سمند سورن

 توربو شارژ سمند سورن به صورتی عمل می‌کند که هوا را به صورت متراکم تر به داخل سیلندر وارد کرده و این کار فقط در دور های بالا انجام می شود. بنابراین سیستم توربو شارژ سمند سورن تنها در دورهای بالا عمل کرده و عملاً در دور های پایین عملکردی را از خود نشان نمی‌دهد. برای عمل کردن توربو شارژ سمند سورن ، انرژی بالایی لازم است و به طور کلی متراکم نمودن گاز بسیار سخت بوده و نیاز به انرژی بالایی دارند و به همین جهت با توجه به اینکه توربوشارژ به وسیله انرژی گرمایی گاز های خروجی از اگزوز کار می‌کند و در دور های پایین ،گاز ها مقدار انرژی کمتری را تولید می‌کنند، در نهایت برای کارکرد توربوشارژ سمند سورن، این مقدار کافی نخواهد بود و تنها در دور های بالا می توانیم کارکرد مطلوب را از این سیستم مشاهده کنیم. فروشگاه توربوشارژ سیف‌ الهی یکی از مراکز فروش مغزی توربوشارژ سمند سورن و انواع دیگر توربوشارژ و تعمیرات آن در کشورمان است که می تواند توربو شارژ های مخصوص برای خودروهای مختلف را به دست مصرف کنندگان برساند و به جهت اینکه این مجموعه واردات مستقیم توربو شارژ ها را انجام می‌دهد، قیمت ها بسیار مناسب در نظر گرفته شده است.

 

فروشگاه توربوشارژ سیف‌ الهی

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه :09127044314 , 09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 413
نمایش همه
علاقه مندی ها ()