در انتخاب لاستیک باید دقت بالایی داشته باشید و به ویژگی‌ های مهم آن اهمیت دهید. لاستیک ها هر یک دارای مشخصات فنی هستند که بر روی جداره ی آن ها درج شده است و می توانید با استفاده از این اطلاعات ، خرید خود را انجام دهید. با توجه به اینکه خودرو ها در مدل‌ های گوناگونی هستند، لاستیک ها نیز تنوع بالایی دارند و باید مناسب با خودرو ها تهیه شوند. امروزه انواع لاستیک های داخلی و خارجی در بازار وجود دارد که در کیفیت های مختلف به فروش می‌ رسد و رقابت زیادی در میان کمپانی های تایرسازی وجود داشته و شرکت های معتبر همواره محصولات با کیفیتی را به تولید می رسانند. لاستیک اتسو یکی از لاستیک های وارداتی بوده که بیار با کیفیت است. کمپانی اتسو در کشور تایلند فعالیت می‌کند و محصولات خود را به سراسر جهان ارسال می نماید، نمایندگی های این کمپانی بزرگ در کشور های مختلف ، محصولات این شرکت را به فروش می رسانند و در کشور ما نیز دیجی تایر عرضه کننده انواع لاستیک اتسو می باشد.

نکات مهم در خرید لاستیک اتسو

باید توجه داشته باشید که لاستیک اتسو در سایز بندی و تنوع بالایی به فروش می رسد و با توجه به مدل خودرو نوع مناسب است تایر را انتخاب نمایید همچنین از نظر تاریخ تولید باید توجه کنید که لاستیک های نو را خریداری کنید تا بتوانید مدت زمان بیشتری را از آن استفاده نمایید.

کیفیت لاستیک ها از موارد اساسی است که مهمترین بخش خرید را تشکیل می‌دهد و اگر از لاستیک های با کیفیتی مانند لاستیک اتسو استفاده کنید خودروی شما از نظر ایمنی و عملکرد تامین خواهد شد.

همچنین یک لاستیک خوب باید چسبندگی و مقاومت حرارتی مناسبی را داشته باشد که لاستیک اتسو در این مورد عملکرد بسیار مناسبی را دارد و برای شرایط آب و هوایی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید تایر برند اتسو و سایر برند ها از این مجموعه با اطمینان کامل اقدام نمایید.

دیجی تایر

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1268
نمایش همه
علاقه مندی ها ()