لاستیک میشلن یکی از انواع لاستیک های شناخته شده و معتبر در جهان می باشد که دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده و با توجه به کیفیت بالای آن مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. از تولید  لاستیک میشلن  بیش از ۱۰۰ سال است که می گذرد و کمپانی میشلن یکی از شرکت‌های تایرسازی بزرگ در سطح جهان می باشد که در سال ۱۸۸۹ در فرانسه تاسیس شد.

در ابتدا فعالیت کمپانی میشلن در تولید تایر های دوچرخه بود و پس از گسترش فعالیت در زمینه تولید انواع لاستیک های وسیله نقلیه مختلف ، این کمپانی توانست محصولات خود را به سراسر جهان صادر کند.

دلیل خرید لاستیک میشلن

 کمپانی میشلن با توجه به طراحی و ساخت لاستیک ها با بهره گیری از نیروی کار متبحر و مجرب و استفاده از دستگاه های بسیار پیشرفته و روز دنیا، توانسته لاستیک های با کیفیت بسیار بالا و مرغوب را به تولید برساند.لاستیک میشلن می تواند تمامی انتظارات ما از یک لاستیک را فراهم نماید و با استفاده از آن در محیط های مختلف می توانیم رانندگی بسیار خوبی را تجربه کنیم.‏ خرید لاستیک تراینگل را در نمونه اصلی از سایت دیجی تایر انجام دهید.

لاستیک یکی از قطعات مهمی است که در عملکرد خودرو بسیار تاثیرگذار بوده و به همین دلیل لاستیک میشلن با سطح ایمنی بسیار بالایی به تولید می‌رسد و در آزمایشگاه ها ، تمامی آزمایش های لازم بر روی این لاستیک ها انجام می شود. طول عمر لاستیک میشلن یکی از موارد مهمی است که منجر به فروش بالای این لاستیک در سطح جهانی شده است.کمپانی میشلن با توجه به استفاده از مواد اولیه درجه یک برای تولید تایر ها و در نظر گرفتن سطح کیفی بسیار بالا برای محصولاتش، موجب شده که این لاستیکها طول عمر بالاتری را داشته باشند و از عمر و دوام و کیفیت بالایی برخوردار باشند.

دیجی تایر

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 644
نمایش همه
علاقه مندی ها ()