یکی از تکنولوژی های بسیار مهم در ماشین های اسپرت و بسیاری از ماشین های امروزی ، توربو شارژ و یا توربو شارژر می ‌باشد که این وسیله یکی از قطعات تقویت کننده موتور بوده و می‌تواند بسیار موثر در عملکرد خودرو ها باشد. قدرت شگفت انگیز اگزوز باعث می‌شود که انرژی لازم برای توربوشارژ ها در خودرو تامین شود و توربوشارژ بتواند هوای بیشتری را به سیلندر وارد کند تا در نتیجه موتور با قدرت بیشتری فعالیت داشته باشد. این وسیله اقتصادی که از دود اگزوز استفاده می کند تاثیرات قابل توجهی را در سرعت های بالا در خودرو خواهد گذاشت که به همین جهت از آن برای انواع خودرو ها استفاده می شود. در خودروی پژو 2008 نیز از توربو شارژ پژو 2008 استفاده شده با افزایش سرعت ماشین ، قدرت کافی برای آن تامین می کند.

قیمت توربوشارژر پژو 2008 بسیار مناسب بوده و این قطعه با قیمت ارزان در بازار ها به فروش می‌رسد، البته خرید توربو شارژ بسیار مهم بوده و در زمان خرید باید حتما این قطعه اصلی را خریداری کنید و با مراجعه به مرکز معتبر می‌ توانید از بودن قطعات اطمینان حاصل نمایید. فروشگاه توربوشارژ سیف الهی از بهترین و تخصصی ترین مرکز ارائه دهنده توربوشارژ در کشورمان می باشد.

افزایش قدرت بدون کاهش وزن توسط توربو شارژ پژو 2008

توربوشارژ پژو 2008 در این خودرو مشابه با موتور جت کار میکند، سیستم توربو شارژ پژو 2008 از گاز اگزوز برای چرخش توربین استفاده کرد و در نتیجه کمپرسور هوا نیز می چرخد و اکسیژن لازم را برای سوزاندن سوخت به سیلندر ها می رساند. بنابراین خودرو هایی که مجهز به توربوشارژر هستند می توانند قدرت بیشتری را تولید کنند و این در مورد خودروی پژو 2008 ۲۰۰۸ نیز صدق می کند. خریداران گرامی با مراجعه به سایت توربوشارژ سیف‌ الهی می‌توانند محصولات را مشاهده و نسبت به ثبت سفارش خرید توربو شارژ سواری و... اقدام نمایند.

فروشگاه توربوشارژ سیف‌ الهی

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه :09127044314 , 09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 428
نمایش همه
علاقه مندی ها ()