شرکت کیا از شرکت های پرطرفدار کره ای است که در سال 1944 فعالیت خود را آغاز نمود و امروزه انواع خودرو های بسیار با کیفیت و بی نظیری را به بازار عرضه می کند. این شرکت انواع خودرو ها را به تولید رسانده و در جهت تامین لوازم یدکی ، از سوئیچ های ویژه ای بهره برده است. با توجه به وارداتی بودن قطعات یدکی خودرو های کیا، ساخت سوئیچ کیا تنها توسط برخی از مراکز ارائه داده می شود.

تهران کار کی از مراکز ارائه دهنده ی ساخت سوئیچ کیا در کشورمان می باشد که با گسترشس فعالیت خود در سطح کشور اقدام به طراحی وب سایت اختصاصی خود نمود تا بتواند خدمات دهی خود را در سطح کشور انجام دهد. این مجموعه همواره به کیفیت محصولاتش توجه ویژه ای داشته و محصولات با کیفیت بسیار بالا را به مشریانش ارائه می دهد تا موجب جلب رضایت آن ها شود.

ساخت ریموت کیا و قالب ریموت

ساخت سوئیچ کیا در انواع مختلف انجام می گیرد که مشتریان گرامی می توانند انواع قاب دلخواه خود را سفارش دهند تا در کوتاه ترین زمان برای آن ها آماده شود. با بهره گیری از مشاوره تخصصی همکاران ما ، می توانید تصمیم گیری بهتری را داشته باشید ضمنا قیمت خدمات ساخت ریموت کیا و سایر خودرو ها بسیار مناسب در نظر گرفته شده است. در صورتی که ریموت خودروی شما با مشکل مواجه شده است می توانید اقدام به تعمیر و ساخت سوئیچ کیا نمایید.  

ساخت سوئیچ کیا اسپورتیج، ساخت سوئیچ کیا کادنزا، تعریف و تعمیر ریموت کیا سورنتو ، ساخت سوئیچ کیا پیکانتو، ساخت سوئیچ کیا موهاوی، ساخت سوئیچ کیا  سراتو، ساخت ریموت کیا سول، ساخت سوئیچ کیا اپتیما و... در تهران کار کی با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت انجام می گیرد.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 531
نمایش همه
علاقه مندی ها ()