سوئیچ خودرو یکی از ملزومات خودرو می باشد که به واسطه ی آن می توان خودرو را روشن و خاموش کرد. یکی از مهم ترین قطعات خودرو، سوئیچ خودرو است و در مواقع نیاز توسط مراکزی ارائه دهنده ی ساخت سوئیچ خودرو ، ساخته می شوند. ساخت سوئیچ خودرو توسط مراکز مختلف انجام می گیرد که یکی از این مراکز معتبر، تهران کار کی می باشد.

خدمات ساخت سوئیچ ولوو XC90 از جمله خدماتی است که می توانید از مراکز ارائه دهنده ی این خدمات ، دریافت نمایید. ممکن است افراد سوئیچ خودرو خود را گم کنند و سوئیچ یدک هم نداشته باشند ، بنابراین با مراجعه به مراکز ساخت سوئیچ ولوو XC90 می توانند آن را تهیه کنند.

خدمات ساخت ریموت ولوو XC90  

خدمات ساخت ریموت ولوو XC90 توسط تهران کار کی با بهترین کیفیت انجام می گیرد و این مجموعه قادر به ساخت انواع ریموت و سوئیچ برای خودرو های مختلف می باشد بنابراین اگر شما هم می خواهید سوئیچ یا ریموت خودرو تهیه کنید به سایت تهران کار کی مراجعه فرمایید و با کارشناسان ما در این مرکز تماس حاصل فرمایید.

برای ساخت سوئیچ ولوو XC90 نیاز به دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته بوده و این کار باید با دقت بالایی انجام گیرد بنابراین کیفیت نهایی سوئیچ بسیار مهم بوده و به همین دلیل مرکز ساخت سوئیچ ولوو XC90 را باید با دقت انتخاب نمایید. این مجموعه ساخت سوئیچ و ریموت انواع خودرو های داخلی و خارجی را با تجهیزات پیشرفته و با بهره گیری از پرسنل مجرب خود انجام داده و هزینه های در نظر گرفته شده نیز بسیار مناسب است. تهران کار کی در حوزه ساخت ریموت ولوو  XC90سایر خودرو ها فعالیت دارد و با توجه به سابقه ی چندین ساله و تجربه ی فراوانش در این عرصه، بهترین گزینه برای دریافت خدمات ریموت خودر می باشد.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 457
نمایش همه
علاقه مندی ها ()