امروزه انواع لاستیک های خارجی و داخلی در بازار خرید و فروش می‌شود که این  لاستیک دارای کیفیت های مختلفی بوده و در برند های متفاوت عرضه می گردد. میان شرکت های تایر سازی در سطح جهان، رقابت زیادی وجود دارد و به خصوص برند های شناخته شده و معتبر برای اینکه بتوانند از رقبای خود جلو بیفتند، کیفیت محصولاتشان را همواره در نظر دارند و می‌خواهند محصولاتی با کیفیت را به دست مشتریانشان برسانند.

کمپانی های بزرگ تایرسازی توسط نمایندگی‌های خود در کشور های مختلف ، با عرضه محصولاتشان ، آن را به دست مصرف کنندگان می رساند و به همین جهت اگر شما به دنبال نمایندگی فروش لاستیک های خارجی در کشورمان هستید ما به شما دیجی تایر را معرفی می‌کنیم. فروشگاه دیجی تایر یک فروشگاه کامل و تخصصی در زمینه فروش انواع تایر در کشورمان است که لاستیک هایی با کیفیت بسیار بالا و در برند های معتبر و در نوع اصلی را به شما عرضه می نماید. بنابراین چنانچه شما قصد خرید انواع لاستیک را دارید، با مراجعه به سایت فروشگاه دیجی تایر می توانید خرید خود را با قیمت بسیار مناسب انجام دهید.

فروش لاستیک در تنوع بالا

 فروشگاه دیجی تایر با توجه به انواع خودرو ها، لاستیک هایی مناسب را در نظر گرفته که از برند های معتبر هستند و این لاستیک ها علاوه بر کیفیت بالا ، طول عمر و ماندگاری بالایی را داشته و میتوانید از آن حداکثر استفاده را داشته باشید.

لاستیک ها توسط کمپانی‌های تایر سازی در ندل های متنوع با توجه به خودروهای مختلف به تولید می‌رسد. انواع لاستیک های سواری ،شاسی بلند، لاستیک ماشین های سنگین ، راهسازی ،اتوبوسی و غیره به تولید رسیده و برای خرید لاستیک مانند خرید لاستیک تراینگل باید با توجه به خودروی خود، آن را تهیه نمایید. کارشناسان فروش ما در دیجی تایر تمامی راهنمایی ها و مشاوره های لازم را جهت انتخاب و خرید تایر مورد نظر به شما ارائه خواهند داد.

دیجی تایر

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 536
نمایش همه
علاقه مندی ها ()