پژو 206 از جمله خودروهای شناخته شده و با کیفیت موجود در بازار است که حاصل تکنولوژی روز و از محصولات بازار اروپایی به شمار می رود. چندین سال از راه اندازی خط تولید پژو 206 توسط شرکت خودروسازی ایران خودرو می گذرد و توانسته اند این اتومبیل را در لیست محصولات خود به بازار ایران عرضه می کنند. امروزه امکان خرید اقساطی 206 تیپ 2 برای متقاضیان در سراسر کشور فراهم می باشد. یکی از مهمترین دلایلی که افراد خواستار  خرید اقساطی 206 تیپ 2 می باشند، افزایش ناگهانی قیمت خودرو در چند سال اخیر می باشد که توانسته با ارائه چنین خدماتی به مشتریان، شرایط را برای خرید اتومبیل راحت تر نمایند.

مجموعۀ آرشا خودرو به صورت تخصصی در زمینۀ فروش نقد و اقساط خودروهای داخلی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه به اقتضای نیاز بازار توانسته اند شرایط مناسبی را برای فروش اقساطی محصولات ایران خودرو برای مشتریان فراهم نمایند. در نتیجۀ این اتفاق امکان خرید اقساطی 206 تیپ 2 با شرایط تحویل فوری برای متقاضیان در سراسر کشور فراهم می باشد.

شرایط جدید خرید اقساطی 206 تیپ 2

با توجه به اینکه هر سال با تورم سالانه روبرو هستیم و وضعیت بازار خودرو نابسامان است، شرایط جدید خرید اقساطی کوتاه مدت و بلند مدت برای اتومبیل پژو 206 تیپ 2 تعریف شده است. بدین وسیله افرادی که خواستار خرید این اتومبیل هستند و نمی توانند به طور نقد خودروی مورد نظر را تهیه ننمایند، می توانند از فروش اقساطی 206 تیپ 2 نمایند.

در حال حاضر توسط گروه آرشا خودرو امکان خرید اقساطی 206 تیپ 2 با شرایط تحویل فوری برای مشتریان فراهم می باشد. به عبارتی فرد به محض تحویل پیش پرداخت، می توانند اتومبیل خود را تحویل گرفته و سپس اقساط خودرو را مطابق با تاریخ های از پیش تعیین شده، پرداخت نمایند.

 

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 682
نمایش همه
علاقه مندی ها ()