کمپانی دانلوپ از جمله شرکت های چند ملیتی برتانیایی محسوب می شود که در سال 1889 میلادی در شهر دوبلین راه اندازی شده است. این مجموعه از ابتدا در حوزۀ تولید فرآورده های لاستیکی فعالیت خود را تأسیس نمود و توانستند موفق به راه اندازی خط تولید لاستیک دانلوپ گردند. متناسب با مدل های مختلف اتومبیل که توسط شرکت های سازندۀ اتومبیل در سراسر جهان تولید و روانۀ بازار می شد، اقدام به تولید انواع لاستیک سواری دنلوپ با مشخصات فنی مختلف می نمایند. امروزه فروش لاستیک دنلوپ در سطح کشور مورد استقبال قرار گرفته می شود.

فروشگاه تایر ایرانیان بیش از یک دهه است که توانسته فعالیت خود را در حوزۀ فروش لاستیک های سواری و غیره آغاز نموده و متناسب با مدل های مختلف اتومبیل، انواع لاستیک دنلوپ را در لیست لاستیک های خارجی با قیمت مناسب عرضه نمایند.

خرید لاستیک دانلوپ سواری با قیمت مناسب

جهت خرید لاستیک دنلوپ نیاز است که یک سری نکات مهم را مد نظر قرار دهید که مرتبط به مشخصات فنی محصولات می باشد. نوع لاستیک که برای اتومبیل مورد استفاده قرار گرفته می شود، تأثیر مستقیم بر روی توان و عملکرد اتومبیل خواهد داشت. شرکت دنلوپ با بهره گیری از مواد اولیۀ درجه یک پلیمری توانسته اند محصولات با کیفیتی در دسته بندی های متفاوت تولید نموده در به بازار عرضه نمایند. توسط این مجموعۀ معتبر انواع لاستیک سواری دانلوپ، لاستیک شاسی بلند دنلوپ، لاستیک باری، لاستیک کامیونی، لاستیک ماشین آلات سنگین و ... تولید و به بازار عرضه شده است.

قیمت لاستیک دنلوپ به مشخصات فنی محصولات بستگی داشته و اینکه تاریخ تولید لاستیک برای چه مدتی بوده است. تولید لاستیک دانلوپ با أخذ گواهینامه های معتبر توانسته همچنان به فعالیت خود ادامه دهد.

جهت خرید لاستیک پیرلی و لاستیک دنلوپ در مدل های مختلف می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مراجعه نمائید.

 

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 529
نمایش همه
علاقه مندی ها ()