لاستیک دانلوپ از برندهای بسیار معتبر در جهان است که تولید کمپانی دنلوپ در ژاپن می باشد که این کمپانی معتبر در سال ۱۸۹۰ تاسیس شد و در ابتدای کار ،تایرهای بادی را به تولید میرساند و با گسترش فعالیت این مجموعه ، امروزه انواع لاستیک توسط کمپانی دنلوپ به تولید می‌رسد. برای خرید لاستیک دانلوپ به سایت این مجموعه مراجعه کنی و با مشاهده محصولات، لاستیک مورد نظرتان را تهیه کنید.

خرید لاستیک دانلوپ با کیفیت

 اگر می خواهید خرید لاستیک دانلوپ را انجام دهید ، به شما توصیه می شود که حتماً به مرکز معتبر مراجعه کنید تا از اصل بودن این تایرها اطمینان حاصل نمایید.برای خرید انواع لاستیک دنلوپ با کیفیت مرغوب می توانید به سایت فروشگاه چرخ‌ و یدک مراجعه نمایید و لاستیک ها را با قیمت بسیار مناسبی تهیه کنید.

لاستیک دانلوپ دارای مشخصات فنی گوناگون با توجه به مدل های مختلف بوده و در زمان خرید باید اطلاعاتی در این باره داشته باشید و اگر اطلاعات کافی برای خرید لاستیک های دنلوپ را ندارید ، می توانید با کارشناسان ما در مجموعه چرخ و یدک تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

فروشگاه چرخ و یدک فعالیت بسیار خوبی در بخش فروش لاستیک‌های وارداتی دارد و انواع لاستیک دانلوپ را با قیمت مناسب در سطح کشور توزیع می نماید. از دیگر محصولات فروشگاه چرخ و یدک، رینگ اسپرت می باشد که در مدل های جذاب برای شما در نظر گرفته ایم بنابر این برای خرید رینگ اسپرت به سایت مراجعه فرمایید، تمامی محصولات در بهترین کیفیت به شما عرضه می گردد و چرخ و یدک با قیمت گذاری بسیار خوب خود توانسته موجب خشنودی شتریانش از خریدشان شود و با خدمات دهی عالی و فوری به آن ها ، یک مرکز کامل و تخصصی در زمینه ی لاستیک و رینگ می باشد.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 477
نمایش همه
علاقه مندی ها ()