لاستیک ها نقش مهمی را در خودرو ایفا می کنند و برای رانندگی بهتر و تضمین ایمنی خودرو باید همواره از لاستیکهای با کیفیت استفاده کرد. لاستیک هانکوک یکی از لاستیک های کره ای می باشد که توسط شرکت هانکوک به تولید رسیده و در انواع رادیال و بایاس به فروش می رسد. خرید لاستیک را از طریق سایت فروشگاهی انجام دهید.

شرکت هانکوک انواع لاستیک هانکوک را متناسب با خودرو های مختلف به تولید رسانده و پاسخگوی نیاز کشور کره و همچنین کشورهای دیگر در سطح جهان می باشد. 

ویژگی لاستیک هانکوک

لاستیک های هانکوک دارای ویژگی های بسیار خوبی هستند که از این ویژگی ها می توان به نرمی بسیار ،انعطاف پذیری بالا، عملکرد مناسب و دوام بالا و غیره اشاره کرد. فروش لاستیک هانکوک توسط این مجموعه به صورت مستقیم ارائه می گردد و افراد با مراجعه به سایت چرخ و یدک می توانند خرید لاستیک را انجام دهند. 

شرکت هانکوک انواع لاستیک هانکوک را در نمونه‌های سواری، شاسی بلند، را هسازی ، صنعتی و کشاورزی به تولید می‌رسند. لاستیک هانکوک عملکرد بسیار مناسبی را در سطوح مختلف دارد و با استفاده از آن خودرو به راحتی حرکت خواهد کرد تایر هانکوک در جاده های بارانی و برفی به خوبی عمل کرده و می تواند بهترین گزینه برای خرید لاستیک برای شرایط آب و هوایی بارانی و برفی باشد.همچنین لاستیک‌هانکوک در شرایط جاده های خشک و مرطوب نیز مقاومت بسیار بالایی را در مقابل حرارت و گرما دارد و با دمای بالای آن موجب می‌شود که از آسیب به دور باشد.بنابراین چنانچه قصد خرید انواع لاستیک های وارداتی و داخلی را دارید به سایت چرخ و یدک مراجعه کنید و به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید و از خدمات بسیار عالی این مجموعه بهره مند گردید شوید. 

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 526
نمایش همه
علاقه مندی ها ()