لاستیک ها از نظر برند و مدل در انواع متنوعی هستند و خرید لاستیک باید با دقت بالایی انجام گیرد تا بتوانیم لاستیک مناسب با خودرو را تهیه کنیم. همانطور که می دانیم لاستیک نقش پررنگی در حرکت و توقف خودرو ها داشته و بر روی نحوه رانندگی و امنیت خودرو نیز تاثیرگذار هستند.در زمان خرید لاستیک نکسن و... باید به موارد مهمی توجه داشته باشید و نوشته های روی لاستیک را مورد توجه قرار دهید تا بتوانید انتخاب درستی را داشته باشید.

همانطور که میدانیم تعویض لاستیک هزینه نسبتاً بالایی را داشته و به همین جهت افراد باید دقت داشته باشند تا با خرید لاستیک نکسن با کیفیت و مناسب برای خودرو استفاده مفیدی را از آن داشته باشند.

خرید لاستیک نکسن در کیفیت بالا

همانطور که می دانیم خودرو شامل قطعات مختلفی است که یکی از این قطعات مهم و بیرونی خودرو ، لاستیک است که با سطح جاده در تماس هستند و از اجزای انتقال خودرو به شمار می رود که بسیار مهم بوده و تاثیرات قابل توجهی را در حرکت خودرو ایجاد می نماید. لاستیک نکسن در تنوع مختلفی به تولید می‌رسد که هر یک از این لاستیک ها دارای ویژگی خاصی بوده و با توجه به مدل خودرو از آن استفاده می شود. فروش اینترنتی لاستیک از طریق سایت چرخ و یدک انجام می گیرد.

سازندگان تایر خودرو بر روی این لاستیک ها ویژگی و موارد مهم را درج می‌کنند تا خریداران بتوانند اطلاعات مورد نیاز را از این نوشته ها به دست آورند. اطلاعات روی لاستیک نکسن شامل ارتفاع لاستیک، ساخت و ساز لاستیک ،شاخص بار، سرعت قابل تحمل لاستیک، تاریخ ساخت لاستیک و استفاده از لاستیک در سطوح مناسب و تاریخ انقضای لاستیک می باشد.

چرخ و یدک انواع لاستیک ها مانند لاستیک نکسن را در مدل های مناسب با خودرو های مختلف در نظر گرفته و شما با خرید از این مجموعه میتوانید تایرها را با قیمت مناسبی انجام و تهیه نمایید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 520
نمایش همه
علاقه مندی ها ()