ولوو از جمله برندهای سوئدی است و خیلی از افراد به دلیل ویژگی فنی و ظاهری که محصولات این کمپانی دارند، خودروی ولوو XC90 را تهیه نموده اند. با توجه به اینکه احتمال مفقودی سوئیچ و ریموت برای هر راننده ای اتفاق افتاده است، تأسیس مراکز ساخت ریموت ولوو XC90 به آنها این فرصت را می دهد که بتوانند ریموت یدک ولوو XC90 را تهیه نموده و در روز مبادا از آن جهت روشن کردن اتومبیل استفاده نمود.

مرکز تخصصی تهران کار کی مجهز به دستگاه های پیشرفته ولوو است که قابلیت کانکت شدن به سرورهای کمپانی ولوو را جهت  ساخت سوئیچ ولوو XC90 دارند. البته قادر به ساخت ریموت ولوو XC90، XC60، C70 و ... نیز می باشند. این مجموعه جهت تخصصی بودن ساخت ریموت خودروهای ولوو از دستگاه های کاملاً پیشرفته بهره گرفته می شود.

قیمت ساخت سوئیچ ولوو XC90 و ریموت یدک

عوامل متعددی وجود دارد که موجب تعیین قیمت ساخت ریموت ولوو XC90 می شود. البته قیمت ساخت ریموت ولوو نیز بر اساس موارد متعددی تعیین می گردد که می توان به کمیاب بودن ریموت و سوئیچ اورجینال آن اشاره نمود. فناوری پیشرفته ای جهت کددهی سوئیچ ولوو صورت می گیرد. از این رو مراکز تخصصی که در زمینۀ ساخت ریموت ولوو XC90 فعالیت می کنند، با استفاده از نرم افزارهای مخصوص بتوانند پروسۀ ساخت سوئیچ یدک ولوو XC90 را انجام دهند.

با استفاده از دستگاه های پیشرفته و کاملاً تخصصی قادر به تراش کلید سوئیچ به صورت اتومات خواهند بود که قابل تطابق با سوئیچ فابریک خودرو می باشد. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارند، به سهولت می توانند فرآیند کپی و کددهی ریموت و سوئیچ ولوو XC90 را با دستگاه های تخصصی در مدت زمان کوتاه انجام دهند.

مجموعۀ تهران کار کی با استفاده از تجهیزات پیشرفته می توانند پروگرام و ساخت ریموت کی لس ولوو XC90 را به صورت کاملاً اصولی و در مدت زمان کوتاه با قیمت ارزان انجام دهند.

 

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 547
نمایش همه
علاقه مندی ها ()