خودروی هیوندا از جمله اتومبیل های معروف کره ای است که در داخل کشور طرفداران زیادی دارد. سوناتا، سانتافه، آزرا، انترا، ولستر، جنسیس و ... برخی از محصولات هیوندا به شمار می روند. دارندگان خودروهای هیوندا می توانند جهت  ساخت سوئیچ هیوندا  از خدمات مرکز تخصصی تهران کار کی بهره مند گردند. البته ساخت ریموت هیوندا و دیگر خودروهای لوکس خارجی از دیگر خدمات این مجموعۀ معتبر به شمار می رود. تعریف و پروگرام کددهی جهت ساخت سوئیچ هیوندا با استفاده از دستگاه های پیشرفته صورت می گیرد.

ساخت ریموت هیوندا با استفاده از دستگاه های پیشرفته

افراد زیادی دارای محصولات هیوندا هستند که هر لحظه برای آنها، امکان گم شدن سوئیچ و ریموت خودرو وجود دارد و یا اینکه ریموت خودرو دچار آسیب شوند. جهت تعمیرات ریموت هیوندا می توانید به مجموعه تهران کار کی مراجعه نمائید.

این مجموعه به صورت کاملاً تخصصی، هر یک از مراحل حذف و غیر فعال کردن سوئیچ و ریموت های مفقودی هیوندا را انجام می دهند و سپس با دستگاه های پیشرفته اقدام به تعریف و کددهی جدید می نمایند. با پروگرام دهی اختصاصی سوئیچ، با اطمینان خاطر می توانند فرآیند ساخت سوئیچ هیوندا را با امنیت بالا انجام دهند.

باید توجه داشته باشید که جهت  ساخت ریموت هیوندا و دیگر خودروهای لوکس به مراکز کلیدسازی معتبر و مطمئن مراجعه نمائید. مجموعۀ تهران کار کی با امکاناتی که در اختیار دارند، می توانند هر گونه خدماتی که مرتبط به تعمیرات سوئیچ هیوندا می باشد که به دارندگان اتومبیل هیوندا ارائه دهند.

چنین مجموعه هایی مجهز به ابزارآلات پیشرفته ای هستند که می توانند بدون اینکه آسیبی به قفل درب خودرو وارد کنند، درب خودرو را باز نمایند. ساخت ریموت یدک هیوندا از جمله خدمات مهم مجموعۀ تهران کار کی محسوب می شود.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 563
نمایش همه
علاقه مندی ها ()