شرکت خودروسازی رنو در کشور فرانسه فعالیت خود را آغاز نموده است و محصولات خود را با همکاری متقابل کمپانی های نیسان ژاپن و سامسونگ کره تولید و روانۀ بازار نموده است. به دلیل کیفیت بالایی که محصولات رنو دارد، در داخل کشور افراد زیادی مالک خودروهای رنو هستند و نیازمند به خدمات ساخت سوئیچ رنو و یا ساخت ریموت رنو می باشند.

تهران کار کی مجهز به نرم افزارهای مدرن هستند که امکان حذف و غیر فعال نمودن سوئیچ و ریموت های گم شده را فراهم می کند و بدین وسیله می توانند از سرقت خودرو جلوگیری کنند. این مجموعه با تجهیزات پیشرفته قادر به ساخت سوئیچ و ریموت خودروهای رنو در مدت زمان کوتاه و نازل ترین قیمت می باشند.

ساخت ریموت رنو کولیوس

جهت ساخت ریموت رنو کولیوس می توان از روی نسخۀ ریموت فابریک انجام داد. استفاده از تجهیزات پیشرفته به افراد اجازه می دهد که بتوانند بدون ریموت نیز فرآیند ساخت ریموت خودروهای رنو را انجام دهند. البته این مسئله در رابطه با ارائه خدمات ساخت سوئیچ رنو کولیوس نیز صدق می کند.

ساخت ریموت رنو کپچر به طور کامل در داخل ایران کیلس می شود و توسط مراکز تخصصی ساخت سوئیچ رنو در مدت زمان کوتاه انجام می گیرد. رنو کپچر از جمله محصولات شرکت خودروسازی رنو است که نسبت به خودروهای تالیسمان و کولیوس پرفروش تر می باشد. خدمات ساخت ریموت یدک رنو کپچر توسط برخی از مراکز تخصصی کلیدسازی خودرو صورت می گیرد.

قیمت  ساخت ریموت رنو به مدل خودرو بستگی دارد که البته در اختیار داشتن سوئیچ و ریموت فابریک خودرو می تواند هزینۀ ساخت سوئیچ رنو را کاهش دهد. به طور کلی مدت زمان ساخت سوئیچ یدک رنو بدون سوئیچ فابریک افزایش پیدا می کند.

جهت سفارش ساخت تخصصی ریموت و سوئیچ خودروهای رنو می توانید از تجربیات مجموعۀ تهران کار کی بهره مند گردید.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 580
نمایش همه
علاقه مندی ها ()